«سمیر جعجع» استعفای اعضای حزب خود از کابینه لبنان را اعلام کرد



اخبار,اخبار بین الملل,سمیر جعجع
رئیس حزب «القوات‌اللبنانیه» بامداد یکشنبه با بیان اینکه دولت فعلی لبنان قادر به برداشتن گام‌های لازم جهت بهبود وضع اقتصادی موجود نیست خواستار استعفای وزیران این حزب از کابینه شد.

به گزارش فارس، «سمیر جعجع»، رئیس حزب «القوات‌اللبنانیه» بامداد شنبه با بیان این ادعا که دولت فعلی لبنان قادر به برداشتن گام‌های لازم جهت بهبود وضع اقتصادی موجود نیست خواستار استعفای وزیران این حزب از کابینه شد. 

 

جعجع در یک کنفرانس خبری بامداد یکشنبه چالش‌های پیش روی لبنان را «بی‌سابقه» توصیف کرد و گفت: «شاهد قصد جدی از سوی مقام‌های لبنان برای حل بحران‌ها نبوده‌ایم. هیچ اعتمادی به دولت برای اجرای اصلاحات نداریم.»

 

«غسان حاصبانی»، معاون نخست‌وزیر لبنان، «ریشا قومیجیان»، وزیر امور اجتماعی، «کمیل ابو سلیمان»، وزیر کار و «می شدیاق»، وزیر مشاور در امور توسعه اداری چهار عضو حزب «القوات اللبنانیه» در کابینه نخست‌وزیر «سعد الحریری» هستند که طبق بیانیه  «سمیر جعجع» از سمت‌های خود استعفا خواهند کرد.

 

همزمان با این تحولات، «ولید جنبلاط»، رهبر حزب سوسیالیست ترقی‌خواه گزارش‌ها درباره درخواست از وزیران این حزب برای استعفا از دولت لبنان را تکذیب کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------