ترامپ: جهان در حال جنگ با دشمنی پنهان است/ ارتش ما کسی را به کرونا مبتلا نکرده



اخبار,اخبار جدید,اخبار
رییس‌جمهوری آمریکا توئیت جدیدی درباره شیوع کرونا منتشر کرد.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ در توئیتی نوشت: جهان در حال جنگ با دشمنی پنهان است. ما پیروز خواهیم شد!

 

رییس‌جمهوری آمریکا پیش از این در توئیت دیگری با اشاره به شیوع کرونا در کشورش، نوشته بود: دولت فدرال با فرمانداران و مقامات ایالتی به خوبی مشغول همکاری است. اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

 

ارتش ما کسی را به کرونا مبتلا نکرده است

فارس نوشت: «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا سه‌شنبه به موضع‌گیری چین درباره اینکه ممکن است آمریکا عامل انتقال ویروس «کرونای جدید» به شهر «ووهان» برده باشد واکنش نشان داد. 

 

ترامپ گفت: «من از اینکه چین می‌گوید ارتش ما آن [ویروس] را به آنها منتقل کرده خشنود نیستم. ارتش ما آن را به کسی نداده است.»

 

ترامپ در ادامه از اینکه به جای گفتن نام اصلی ویروس به آن «ویروس چین» یا «ویروس ووهان» می‌گوید دفاع کرد. چین پیش از این از دولت آمریکا بابت استفاده از این عبارات انتقاد کرده است. 

 

رئیس‌جمهور آمریکا گفت «چین در حال مطرح کردن اطلاعاتی است که غلط است و می‌گوید ارتش ما این ویروس را به آنها داده است. این غلط است؛ من هم به جای اینکه بحث کنم باید جایی که این ویروس از آن آمده است را بگویم. از چین آمده است بنابراین فکر می‌کنم عبارت دقیقی است.»

 

ترامپ در پاسخ به این سوال که استفاده از این عبارت باعث برچسب‌زنی به دیگران می‌شود گفت: «اینطور فکر نمی‌کنم. فکر می‌کنیم اینکه گفته شود ارتش ما این ویروس را به آنها داد باعث برچسب‌زنی می‌شود.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------