آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

نخست وزیر انگلیس با حمایت از ادامه جنگ در اوکراین مدعی شد: پیروزی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در اوکراین امنیت تمام اروپا را تهدید…

آزمایش کروناویروس معاون ترامپ منفی شد/ یکی از کارکنان کاخ باکینگهام کرونا گرفت؛ ابتلای سناتور آمریکایی



اخبار,اخبار بین الملل,آزمایش کروناویروس معاون ترامپ
سخنگوی مایک پنس اعلام کرد، آزمایش کروناویروس معاون رئیس‌جمهوری آمریکا و همسرش منفی شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌ان، کیتی میلر، دبیر مطبوعاتی مایک پنس، معاون رئیس‌جمهوری آمریکا شامگاه شنبه در پیامی توییتری اعلام کرد: بدین وسیله اطلاع می‌دهم که نتایج آزمایش کووید-۱۹ معاون رئیس‌جمهوری آمریکا و همسرش منفی شده است.

 

پس از آنکه تست کرونای یکی از اعضای دفتر مایک پنس مثبت اعلام شد، معاون ترامپ گفت که او و همسرش آزمایش خواهند داد. مایک پنس در کنفرانسی مطبوعاتی در کاخ سفید گفته بود: با توجه به موقعیت خاصی که به عنوان معاون رئیس‌جمهوری آمریکا و رهبر تیم ویژه کاخ سفید در مبارزه با کروناویروس دارم، من و همسرم تست کروناویروس می‌دهیم.

 

کیتی میلر، سخنگوی دفتر مایک پنس ضمن تائید خبر ابتلای یکی از کارمندان دفتر پنس گفته است که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا و معاون او تماس نزدیکی با شخص مبتلا به ویروس کرونا نداشته‌اند.  

 

مایک پنس رئیس‌ کارگروه مبارزه با کرونا در آمریکاست.

 

 یکی از کارکنان کاخ باکینگهام کرونا گرفت

به گزارش ایسنا، به نقل از وبسایت فرانسوی پیور پیپل، آزمایش کروناویروس یکی از کارکنان کاخ سلطنتی انگلیس در حالی مثبت اعلام شد که ملکه الیزابت دوم در لندن حضور داشته است.

 

یک منبع آگاه به روزنامه «سان» اعلام کرد الیزابت دوم در سلامت کامل است ولی مصمم بود که کاخ را ترک کند. بخشی از کسانی که برای وی کار می‌کنند از بیماری کرونا می‌ترسند چرا که ملکه تا چند روز گذشته با افراد زیادی دیدار داشته است ولی او به زودی تولد ۹۴ سالگی خود را جشن خواهد گرفت و مشاوران وی فکر می‌کنند که باید از خطرات جلوگیری کرد.

 

الیزابت دوم به همراه فیلیپ، همسر خود از ترس شیوع ویروس کرونا به صورت اورژانسی به کاخ ویندزور رفته‌اند تا در زمان منع آمد و شد در این کاخ بمانند.

 

در این بین یکی از سخنگویان کاخ سلطنتی اعلام کرد: ما درباره سلامت تک‌تک کارکنان به صورت انفرادی اطلاعاتی ارائه نخواهیم داد. مطابق دستورالعمل‌های مناسب و فرایندهای خودمان، برای محافظت از کلیه کارمندان و تمامی افراد مربوطه اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

 

یکی از کارکنان کاخ سلطنتی که آزمایش وی به ویروس کرونا مثبت اعلام شده بود در هفته گذشته بیماری‌اش عود کرد. یکی از منابع نزدیک به ملکه به روزنامه سان گفت کاخ سلطنتی ۵۰۰ کارمند دارد و همانند هر مکان دیگری غیرقابل تصور نبود که کسی در زمان مشخصی مریض می‌شود یا خیر.

 

رند پاول به «کرونا» مبتلا شد

«رند پاول»، سناتور ایالت کنتاکی، به ویروس «کرونا» مبتلا شده است. وی نخستین سناتور آمریکایی است که به کووید-۱۹ مبتلا شده است. 

 

در حساب رسمی این سناتور در توئیتر آمده است: «آزمایش سناتور رند پاول مثبت اعلام شده است. حال وی در حال حاضر خوب است و در قرنطینه قرار دارد.»

 

در این پیام توئیتری آمده است: «او نشانه‌های ابتلا به این بیماری را ندارد و از سر احتیاط این آزمایش را داد.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------