آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

ترامپ: دستورالعمل‌های مربوط به کروناویروس احتمالاً جدی‌تر می‌شود



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ
رئیس جمهور آمریکا در جریان کنفرانس خبری در کاخ سفید اعلام کرد که دستورالعمل‌های فدرال مربوط به فاصله گذاری اجتماعی احتمالاً سفت و سخت‌تر خواهد شد و محدودیت‌های سفر به چین و اروپا به قوت خود باقی خواهد ماند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از تمامی مردم کشورش خواست تا با پیروی از دستورالعمل‌های اعلام شده تا آوریل سال جاری میلادی به مبارزه با پاندمی ویروس کرونا کمک کنند.

 

وی افزود: تاکنون بیش از یک میلیون آمریکایی تست کرونا دادند که این یک اتفاق مهم محسوب می‌شود.

 

ترامپ روز یکشنبه اعلام کرده بود که این دستورالعمل‌ها از جمله ترغیب شهروندان به عدم تجمع در گروه‌های بیش از ۱۰ نفر و اجتناب از صرف غذا در رستوران‌ها تا پایان ماه آتی میلادی ادامه خواهد داشت.

 

رئیس جمهور آمریکا در جریان این کنفرانس خبری گفت: این دستورالعمل‌ها احتمالا کمی سفت و سخت‌تر خواهد شد و من از همگان می‌خواهم تا این دستورالعمل‌ها را دنبال کنند. همه ما در پیروزی در این جنگ نقشی ایفا می‌کنیم. هر شهروند، خانواده و کسب و کار می‌تواند کار را در مهار بحران ویروس کرونا دشوار سازد. این وظیفه وطن پرستانه مشترک ما محسوب می‌شود. ۳۰ روز آینده یک دوران پر چالش و بسیار حیاتی است.

 

ترامپ همچین تاکید کرد که دولتش پیشنهاد مطرح شده از سوی اسکات گاتلیب، کمیسیونر سابق مواد غذایی و دارو را بررسی خواهد کرد.

 

گاتلیب پیشنهاد داده که به منظور مهار شیوع ویروس کرونا تمامی آمریکایی‌ها به هنگام خروج از منزل ماسک به صورت بزنند.

 

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: آمریکا دریافت تجهیزات حفاظت فردی از کشورهای خارجی را آغاز کرده است.

 

ترامپ گفت: روسیه و چین تجهیزات متعددی از جمله تجهیزات پزشکی را برای کمک به آمریکا در مبارزه با پاندمی ویروس کرونا ارسال کرده‌اند. چین بسته‌هایی را برای ما ارسال کرده که فوق العاده است. روسیه نیز کمک بسیار بزرگی به ما کرده که آن نیز اقدامی بسیار خوب و فوق العاده محسوب می‌شود.

 

وی تاکید کرد: ما این بسته‌ها را از سراسر جهان دریافت می‌کنیم و کمک‌هایی را که بتوانیم به کشورهای دیگر ارسال می‌کنیم. من به تازگی با جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا صحبت کردم و آمریکا در حال ارسال تجهیزات پزشکی به ارزش ۱۰۰ میلیون دلار به ایتالیاست؛ تجهیزاتی که خود آمریکا به آنها نیاز ندارد. این بسته‌ها شامل تجهیزات جراحی،‌ پزشکی و بیمارستانی هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------