ترامپ خواستار راستی‌آزمایی امضای آرا در جورجیا شد



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ
رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توییتر از فرماندار و وزیر امور داخلی ایالت جورجیا خواستار راستی آزمایی امضای آرا در این ایالت شد.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توییتر مدعی شد در صورتی که اجازه راستی‌آزمایی امضاهای برگه‌های رای در ایالت جورجیا صادر شود وی به آسانی در این ایالت پیروز نتیجه انتخابات خواهد شد.

 

وی در این پیام توییتری نوشت: «در صورتی که "برایان کمپ" فرماندار یا وزیر داخلی جورجیا اجازه راستی‌آزمایی ساده امضا را صادر کند من به آسانی و به سرعت (در جورجیا) پیروز می‌شوم. این کار انجام نشده و (در صورت انجام) اختلافات گسترده‌ای را نشان می‌دهد. چرا این دو جمهوری‌خواه (به این درخواست) نه می‌گویند؟ اگر ما جورجیا را پیروز شویم، همه چیز در جای خود قرار می‌گیرد.»

 

ترامپ اخیرا هم خواستار بررسی آرای جورجیا شد و از فرماندار جمهوری‌خواه این ایالت خواست از اختیاراتش برای این منظور استفاده کند.

 

وی در توییتی نوشت: چرا «برایان کمپ» فرماندار بیچاره جورجیا از اختیارات اضطراری خود که به راحتی قابل انجام است برای رد کردن (اظهارات) وزیر داخلی لجوج این ایالت و تطبیق امضاهای روی پاکت (آرا) استفاده نمی‌کند. معدنی از تقلب خواهد یافت و ما به راحتی برنده این ایالت خواهیم شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------