بایدن: امیدوارم سنا بسته حمایتی را به سرعت تصویب کند



اخبار,اخبار بین الملل,جو بایدن
رییس جمهور آمریکا با تشکر از مجلس نمایندگان این کشور اعلام کرد: امیدوارم سنا بسته حمایتی را به سرعت تصویب کند.

به گزارش مهر، جو بایدن رییس جمهور آمریکا هم اکنون در سخنانی با تشکر از تصویب بسته کمک مالی ۱.۹ تریلیون دلاری برنامه نجات کشورش در شرایط بحران کرونا در مجلس نمایندگان، از مجلس سنا خواست تا بسته حمایتی مذکور را به سرعت تصویب کند.

 

به گزارش شبکه تلویزیونی یو آس‌اِی‌تودِی، رییس جمهور آمریکا در این باره ادامه داد: امیدوارم مجلس سنا در زمینه برنامه نجات آمریکا به سرعت اقدام کند.

 

مجلس نمایندگان آمریکا دیروز به وقت محلی بسته کمک مالی ۱.۹ تریلیون دلاری بایدن که برای تقویت اقتصاد آمریکا در شرایط بحران کرونا پیشنهاد شده بود را تصویب کرد و آن را برای تصمیم‌گیری به مجلس سنا فرستاد.

 

دموکرات‌های هر دو مجلس قانون‌گذاری آمریکا (سنا و مجلس نمایندگان) در نظر دارند این بسته قبل از ۱۴ مارس تصویب شده و برای امضای نهایی روی میز رئیس‌جمهور بایدن قرار بگیرد؛ زیرا در ۱۴ مارس برنامه کمک های اضافی دوران کرونا به بیکاران خاتمه خواهد یافت.

 

در حالی که جمهوری‌خواهان نیاز به یک بسته مالی بزرگ دیگر آن هم در شرایطی که بدهی مالی دولت رکورد زده است را زیر سوال برده‌اند، انتظار می‌رود دموکرات‌ها با توجه به در دست داشتن اکثریت در هر دو مجلس، خود این بسته را تصویب کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------