بایدن به سر کارش برگشت



بایدن و هریس،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا، پس از انجام آزمایش کولونوسکوپی، فعالیتش به عنوان رئیس جمهور این کشور را از سرگرفته است.

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، «جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا پس از طی مراحل آزمایش های پزشکی اش، به فعالیت عادی خود به عنوان رئیس جمهور این کشور بازگشت.

 

وی در این باره با انتشار پیامی توییتری، نوشت: رئیس جمهور ایالات متحده حدود ساعت ۱۱:۳۵ صبح امروز (به وقت محلی) با معاون رئیس جمهور و رئیس کارکنان کاخ سفید صحبت کرد. رئیس جمهور روحیه خوبی دارد و در این زمان به وظایف خود بازگشته است.

 

کمی پیشتر جن ساکی اعلام کرده بود که بایدن برای مدت کوتاهی که تحت بیهوشی در جریان معاینات پزشکی آتی قرار می گیرد، وظایف و اختیارات ریاست جمهوری را به معاون خود «کاملا هریس» واگذار می کند.

 

وی در ادامه افزوده بود که رئیس جمهور ایالات متحده برای انجام آزمایش کولونوسکوپی معمولی، به داروی بیهوشی نیاز دارد و گفته بود که بایدن صبح امروز جمعه (به وقت محلی) برای انجام یک معاینه جسمانی معمول به مرکز درمانی «والتر رید» خواهد رفت.

 

خبر فوق در حالی منتشر شده است که جو بایدن که پیرترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا است، روز شنبه ۷۹ ساله می شود.

 

پیشتر ماجرای خروج باد روده وی در حضور خاندان سلطنتی انگلیس، وی را به صدر اخبار رسانه ها منتقل کرده بود. همچنین گاف های متداول وی هنگام سخنرانی های متعدد، این شائبه را ایجاد کرده است که وی صلاحیت لازم برای منصب ریاست جمهوری آمریکا ندارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------