آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

پوتین قانون ممنوعیت اشتراک اطلاعاتی با کشورهای غیردوست را امضا کرد



پوتین،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با امضای فرمانی قانونی را تصویب کرده است که طبق آن بانک‌ها و شرکت‌های دولتی نباید اطلاعات محرمانه خود را با کشورهای غیردوست به اشتراک بگذارند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری تاس، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه قانونی برای بالا بردن تدابیر امنیتی روسیه در فضای مجازی و حفظ اطلاعاتی این کشور امضا کرد. بر اساس سندی که روز یکشنبه در پورتال رسمی اطلاعات حقوقی دولت روسیه منتشر شد، قرار است امنیت منابع اطلاعاتی روسیه افزایش یابد.

 

پویتن به فرمانداران محلی، سازمان‌های دولتی و تمام مراکز امنیتی و اطلاعات دستور داد، سیستم‌های امنیتی خود را ارتقاء بخشند. در این دستور آمده است تمام سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی باید نسبت به حفظ اطلاعات و بالا بردن امنیت سایبری خود اطمینان حاصل کنند.

 

بر اساس فرمان امضا شده بانک‌های این کشور از اشتراک‌گذاری اطلاعات با سازمان‌های دولتی کشورهای غیر دوست منع شده‌اند.

 

قانون جدید موسسات مالی کشور را از پاسخگویی به درخواست‌های آژانس‌های خارجی، از جمله نهادهای قضایی، برای کسب اطلاعات در مورد مشتریان و معاملات خود منع می‌کند.

 

قانون جدید برای به حداقل رساندن خطرات جریمه های ناشی از عدم ارائه اطلاعات بانکی روسیه به ارگان های دولتی خارجی است. قانون مشابهی نیز در اوایل سال ۲۰۲۱ در ایالات متحده آمریکا تصویب شده بود.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------