واکنش تند رئیس‌جمهور عراق به حمله موشکی به سفارت آمریکا



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
رئیس جمهوری عراق در واکنش به حمله راکتی به سفارت آمریکا در بغداد، حمله به هیئت های دیپلماتیک و در معرض خطر قرار دادن غیر نظامیان را اقدام تروریستی و مجرمانه خواند.

به گزارش شفقنا به نقل از خبرگزاری رسمی عراق (واع)، «برهم صالح»، رئیس جمهوری این کشور شامگاه امروز (پنج شنبه) در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر، به حمله راکتی اخیر به سفارت آمریکا در منطقه سبز شهر بغداد واکنش نشان داد.

 

صالح در پیام توییتری خود در این باره نوشته است: هدف قرار دادن هیئت های دیپلماتیک و به خطر انداختن غیر نظامیان، یک اقدام تروریستی و مجرمانه و ضربه زدن به منافع عراق و وجهه بین المللی آن است.

 

 

واکنش مقتدی صدر و شیخ الخزعلی به حمله موشکی به سفارت آمریکا

  «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق در واکنش به حمله موشکی امشب به سفارت آمریکا در منطقه سبز بغداد، این حمله را تلاش برای به تأخیر انداختن خروج نیرو‌های آمریکایی دانست.

 

طبق گزارش المیادین، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر در صفحه توییتر خود نوشت: «برخی طرف‌ها ادعای مقاومت و هدف قرار دادن سفارت آمریکا را دارند، در حالی که غیرنظامیان را مجروح می‌کنند.»

 

وی افزود: «آن‌ها سفارت آمریکا را هدف قرار می‌دهند تا خروج نیرو‌های آمریکایی را به تأخیر بیندازند و بهانه استفاده از سلاح را تداوم دهند.»

 

«شیخ قیس الخزعلی» دبیرکل عصائب اهل الحق عراق نیز در پیامی توییتری در واکنش به این حمله نوشت: «هدف قرار دادن منطقه سبز در این زمان به همان شیوه قدیمی، تلاش برای برهم زدن شرایط است.»

 

دبیرکل عصائب اهل الحق نوشت: «تأکید می‌کنیم که گروه‌های مقاومت در حال حاضر تصمیمی برای هدف قرار دادن سفارت آمریکا ندارند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------