آخرین اخبار بین الملل

بایدن ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

بایدن: آمریکا٬ مصر و قطر درباره توافق آزادی گروگان‌ها و آتش‌بس غزه همکاری خواهند کرد

آنتونی بلینکن وزیرخارجه آمریکا که در حال حاضر در عربستان سعودی بسر می‌برد در توییتی از دیدار خود با نمایندگان امارات متحده عربی، قطر، مصر،…

رئیس سازمان سیا: ترامپ باید متوجه اعمال و گفتار خود باشد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس دستگاه اطلاعاتی آمریکا با تاکید بر اینکه دونالد ترامپ باید مواظب سخن و حرکات خود باشد، گفت که وی باید متوجه این مساله باشد که سخن وی سخن همه آمریکا به حساب می آید.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، «جان برنان» رئیس سازمان «سیا» طی سخنانی نسبت به عملکرد و سخنان «ترامپ» در خصوص روسیه به وی هشدار داد.

 

بر اساس این گزارش، «برنان» از «ترامپ» خواست تا روسیه را به دلیل انجام اقدامات اخیرش در قبال آمریکا نبخشد.

 

رئیس سازمان امنیت آمریکا که این سخنان را در مصاحبه خود با فاکس نیوز انجام میداد با بیان اینکه که «ترامپ» باید نسبت به سخنان خود و آنچه می گوید مواظب باشد، گفت: رفتارهای ناگهانی چیزی نیست که منافع ملی را حفظ کند بنابراین زمانی که وی سخن می گوید یا واکنشی نشان می دهد، باید متوجه معنی و تاثیرات آن بر ایالات متحده باشد.

 

وی همچنین با اشاره به سخنان رئیس جمهوری آمریکا گفت: این تنها مساله «ترامپ» نیست، بلکه پای همه ایالات متحده آمریکا در میان است.

 

گفته می شود «برنان» این سخنان را در واکنش به اتهامات هفته گذشته «ترامپ» علیه سیستم اطلاعاتی آمریکا مطرح می شود که وی دستگاه اطلاعاتی آمریکا را به ربودن اطلاعات خصوصی دیگران متهم کرده و آن را با دستگاه اطلاعاتی نازی ها در دوران آلمان هیتلری قیاس کرده بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------