آخرین اخبار بین الملل

بایدن و اوباما،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست

کمپین بایدن با حضور اوباما و کلینتون رکورد جمع آوری بیشترین کمک مالی انتخاباتی آمریکا را شکست. به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، کمپین…

بایدن در روز اول ریاست‌جمهوری‌اش با صدور فرمان‌های اجرایی سیاست‌های ترامپ را لغو می‌کند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
منابع آگاه می‌گویند جو بایدن، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا در روز اول دوره‌اش در اول بهمن با صدور فرمان‌های اجرایی و سایر اقدمات بسیاری از سیاست‌ها بحث‌برانگیز دونالد ترامپ از جمله منع مهاجرت شهروندان چند کشور مسلمان را لغو خواهد کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سی‌بی‌اس جو بایدن همچنین روز دوشنبه ۱۹ آبان یک کارگروه مبارزه به کرونا شامل ۱۳ کارشناس بهداشت عمومی و دانشمندان را معرفی کرد تا سیاست‌های لازم برای مبارزه با این همه‌گیری را تدوین کنند.

 

بایدن همچنین قصد دارد به سرعت فرمان منع مهاجرت از چند کشور مسلمان به آمریکا به سرعت لغو کند و در حالی که نظام اخراج افراد خارجی در حال بازبینی است، اخراج آنها را به حالت تعلیق در آورد. همچنین انتظار می‌رود بایدن لایحه‌ای برای تعیین مسیر شهرندی برای فرزندان مهاجران غیرقانوی که در آمریکا به دنیا آمده‌اند، به کنگره بفرستد، آمریکا را توافق اقلیمی پاریس و سازمان جهانی بهداشت بازگرداند.

 

همچنین انتظار می‌رود بایدن این هفته شروع به اعلام انتصاب کارکنان کاخ سفید کند.

 

بایدن در نخستین سخنرانی‌اش پس از اعلام پیروزی از آمریکاییان خواست تا پایان دادن دوره تیره‌وتار شیطانی‌ جلوه دادن دیگران را از هم اکنون شروع کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------