سندرز: ترامپ سکسیست است



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,سندرز
«برنی سندرز» نامزد پیشرو حزب دموکرات آمریکا، در یک سخنرانی در جمع هواداران خود بار دیگر «دونالد ترامپ» را مورد انتقاد قرار داد.

«برنی سندرز» در ویدئویی که از کمپین انتخاباتی خود در توئیتر منتشر کرده در جمع هوادارانش در خصوص دونالد ترامپ می‌گوید: ترامپ یک دروغگوی بیمار است و کابینه‌ای فاسد دارد و از قانون اساسی چیزی سرش نمی‌شود. او یک قلدر، نژاد پرست، سکسیست، بیگانه هراس، متعصب و کینه جو است و تازه این موارد خوبش هست. بگذارید این را هم اضافه کنم که او یک کلاهبردار هم هست.

 

حزب دموکرات آمریکا هم اکنون در حال برگزاری انتخابات مقدماتی برای مشخص شدن نامزد برگزیده این حزب برای رقابت با دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر است.

 

در همین رابطه تاکنون آیووا و نیوهمپشایر صحنه انتخابات مقدماتی حزب دموکرات بوده‌اند که در مجموع این دو رقابت، بوتجج موفق شده رأی ۲۲ هیئت انتخاباتی (دلیگیت) را به دست آورده و در صدر نامزدهای حزب دموکرات جای بگیرد.

 

بر همین اساس سندرز تاکنون رأی ۲۰ هیئت انتخاباتی، واران، ۸ و جو بایدن نیز تنها رأی ۶ هیئت انتخاباتی را کسب کرده است.

 

هر ایالت متناسب با جمعیت و تشکیلات حزبی، تعداد مشخصی دلیگیت (هیئت انتخاباتی) در کنوانسیون ملی احزاب دارد. در زمان برگزاری کنوانسیون ملی، دلیگیت ها، نتایج انتخابات مقدماتی را به اطلاع هم حزبی‌های خود می‌رسانند. نامزد دموکرات‌ها به حداقل ۱۹۹۱ و نامزد جمهوریخواهان به حداقل ۱۲۷۶ دلیگیت نیاز دارد.

 

در همین رابطه نوادا شنبه هفته آینده (سوم اسفندماه) شاهد برگزاری سومین دور از انتخابات مقدماتی این حزب جهت مشخص شدن شدن نامزد برگزیده دموکرات‌ها برای رقابت با «دونالد ترامپ» در انتخابات ماه نوامبر است.

 

مهر  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------