جزئیات حساس حساب بانکی ترامپ لو رفت



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,
سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید با نشان دادن چک تخصیصی از حقوق رئیس‌جمهور آمریکا برای اهدا به یک نهاد دولتی، به طور ناخواسته جزئیات مهم حساب بانکی او را فاش کرد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کیلی مک انانی، سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید روز جمعه به طور ناخواسته جزئیاتی از حساب بانکی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را افشا کرد.

 

او در جریان کنفرانسی خبری در کاخ سفید چک ۱۰۰ هزار دلاری که از حقوق رئیس جمهوری به نهاد‌های دولتی اهدا می‌شد، را به خبرنگاران حاضر نشان داد و همزمان بسیاری از جزئیات حساب بانکی او افشا شد.

 

به نوشته اسپوتنیک، چنین اطلاعات شخصی برای برداشت و واریز پول و یا هک کردن حساب بانکی بکار می‌رود.

 

رئیس جمهور آمریکا که به علت عملکرد ضعیف دولتش در مقابله با کرونا مورد انتقاد قرار گرفته است، ۱۰۰ هزار دلار از حقوق خود را به وزارت بهداشت و خدمات انسانی به منظور مقابله با ویروس مرگبار کووید-۱۹ تخصیص داد. ترامپ هر سال، یک چهارم از حقوق خود به عنوان رئیس جمهور آمریکا را به یکی از نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی اهدا می‌کند که امسال به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا این مبلغ سهم وزارت بهداشت و خدمات انسانی شد.

 

شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۴۵ هزار نفر را در آمریکا آلوده کرده، که از این تعداد بیش از ۹۷ هزار تن جان خود را از دست داده اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------