آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

«رونالد کلاین» به ریاست کارکنان کاخ سفید انتخاب شد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,رونالد کلاین
تیم انتخاباتی نامزد دموکرات و مدعی پیروزی انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا شامگاه چهارشنبه گزینه موردنظر خود برای ریاست ستاد کارکنان کاخ سفید را معرفی کرد. 

به گزارش مهر، «جو بایدن» رئیس جمهور آتی آمریکا شامگاه چهارشنبه «ران کلاین» یکی از مقامات بلندپایه حزب دموکرات را به سمت رئیس ستاد کارکنان ریاست جمهوری در کاخ سفید منصوب کرد.

 

ستاد این نامزد دموکرات با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که «رونالد کلاین» مشاور دیرینه بایدن و مسئول دفتر وی در دولت پیشین آمریکا، به عنوان رئیس کارکنان کاخ سفید در دولت آتی بایدن انتخاب شده است.

 

کلاین یکی از مقامات مورد اعتماد بایدن است که در سال 1989 برای نخستین بار به عنوان سناتور دموکرات آمریکا فعالیت سیاسی خود را آغاز کرد. وی همچنین ریاست تیم مقابله با بحران شیوع ویروس ابولا در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما و معاونت جو بایدن در سال 2014 را در کارنامه خود دارد.

 

پیش از این نیز انتظار می رفت که کلاین به عنوان یکی از منتقدان جدی سیاستهای «دونالد ترامپ» در عرصه مقابله با شیوع کرونا، به عنوان یکی از شخصیتهای مهم و اثر گذار برای عضویت در تیم واکنش بایدن به بحران کرونا معرفی شود.

 

بایدن در بیانیه ای که به همین منظور منتشر شد، اعلام کرد: «ران ظرف سالهای گذشته فردی ارزشمند برای من بوده و ما با همدیگر همکاری کرده ایم، از جمله اینکه اقتصاد آمریکا را از یکی از بدترین رکوردهای اقتصادی در تاریخ این کشور در سال 2009 نجات دادیم و پس از آن بر یک وضعیت اضطراری در حوزه سلامت عمومی- شیوع ابولا- در سال 2014 غلبه کردیم».

 

برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که با درنظر گرفتن ادعاهای «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا مبنی بر تقلب انتخاباتی گسترده و همچنین خودداری وی از قبول شکست در انتخابات ۲۰۲۰، روند انتقال قدرت به رئیس جمهور احتمالی آینده- جو بایدن- فرآیندی آسان و عاری از دردسر نخواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------