آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترامپ: اگر رئیس‌جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی‌افتاد

رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت: کار بزرگی که من انجام دادم فکر کنید. هرگز چنین اتفاقی (عملیات طوفان الاقصی) رخ نمی‌داد. هرگز چنین چیزی رخ…

اوبراین: ترامپ به قول خود برای بازگرداندن نظامیان آمریکایی به خانه عمل می‌کند



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , اوبراین
مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد دونالد ترامپ همانطور که پیش‌تر قول داده بود بازگشت نظامیان آمریکایی به خانه را عملی می‌کند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی آمریکا از عقب نشینی نیرو‌های این کشور از افغانستان و عراق خبر داد.

 

اوبراین گفت: چهار سال پیش رئیس جمهور ترامپ قول متوقف کردن جنگ‌های بی پایان آمریکا را داد و وارد کارزار انتخاباتی شد. امروز در پنتاگون اعلام شد رئیس جمهور به این قول خود به مردم آمریکا وفا می‌کند.

 

وی افزود: لحظاتی پیش میلر، سرپرست وزارت دفاع، کاهش عمده نیرو‌ها را در افغانستان و عراق اعلام کرد. از ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ نیرو‌های آمریکایی در هر دو کشور به ۲۵۰۰ نفر کاهش می‌یابد. این نیرو‌ها از سفارتخانه‌های ما و سایر نهاد‌های دولت آمریکا دفاع می‌کنند و همچنین کار‌های مهمی را در این کشور‌ها انجام می‌دهند. آن‌ها متحدان آمریکایی ما را در مأموریت‌های مهم خود در این کشور‌ها توانمند و از آن‌ها حمایت می‌کنند.

 

رابرت اوبراین افزود آن‌ها از دیپلمات‌های ما دفاع می‌کنند و قدرت بازدارندگی را در برابر دشمنانمان حفظ می‌کنند. تا ماه مه، رئیس جمهور ترامپ امیدوار است همه آن‌ها با خیال راحت و به طور کامل به خانه خود برگردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------