ترامپ: ایالت میشیگان از پذیرش نتایج انتخابات خودداری کرد!/مدیر آژانس امنیت سایبری آمریکا اخراج شد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,انتخابات ریاست جمهوری
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد نتایج شمارش آرا در ایالت میشیگان تایید نشده است. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا از عدم تایید نتایج انتخابات ریاست جمهوری در ایالت میشیگان خبر داد.

 

بر این اساس، وی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ایالت میشیگان هم اکنون از تأیید نتایج انتخابات خودداری کرد! شجاعت داشتن چیز زیبایی است. آمریکا به این موضوع افتخار می‌کند!

 

وی در پیامی دیگر نوشت: تنها موردی که در موضوع انتخابات ۲۰۲۰ ما ایمن بود، این بود که از طرف قدرت‌های خارجی عملا نفوذناپذیر بود. در این زمینه دولت ترامپ اعتبار بالایی بدست آورد. متأسفانه دموکرات‌های چپ رادیکال، (شرکت) دومینیون و دیگران، شاید موفق‌تر بودند!

 

گفتنی است علی رغم آنکه جو بایدن، رقیب دموکرات ترامپ موفق به کسب ۳۰۶ رای الکترال و پیروزی در انتخابات شده است، رئیس جمهور آمریکا به دلیل آنچه وقوع تقلب گسترده در انتخابات شده تاکنون از پذیرش شکست امتناع کرده است.

 

ترامپ مدیر آژانس امنیت سایبری آمریکا را اخراج کرد

 رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار توئیتی، مدیر آژانس امنیت سایبری آمریکا را به علت مخالفت با نظر وی مبنی بر وقوع تخلف انتخاباتی، اخراج کرد.

 

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش مهر به نقل از هیل، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا که از نتیجه انتخابات ۲۰۲۰ ناراضی است و بارها با ادعای تقلب، صحت آن را زیر سوال برده است؛ «کریس کربز» ریاست آژانس امنیت سایبری و زیرساخت‌ها را اخراج کرد.

 

کربز هفته گذشته، در بیانیه‌ای گفته بود: هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه هر یک از سیستم‌های رای‌گیری، آرا را گم یا حذف کرده‌اند؛ وجود ندارد حال آنکه شواهدی هم مبنی بر تغییر یا غفلت از آرا پیدا نشد.

 

ظاهراً این بیانیه اصلاً به مذاق ترامپ خوش نیامده چراکه طی توئیتی نوشت: بیانیه اخیر کریس کربز حول امنیت انتخابات ۲۰۲۰، به شدت نادرست بود چراکه در این انتخابات کلاهبرداری‌ها و تقلب‌های زیادی صورت گرفت ازجمله رای‌دادن مردگان، عدم اجازه به ناظران برای رصد حوزه‌های رای‌گیری، خرابکاری در سامانه‌های دریافت رای که آرا را به نفع بایدن تغییر داد و بسیاری موارد دیگر. بنابراین، الساعه، پُست کریس کربز به عنوان مدیر آژانس امنیت سایبری و زیرساخت‌ها خاتمه یافت.

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,انتخابات ریاست جمهوری

 

احضار مدیر عامل فیس‌بوک و توییتر به کنگره در پی عصبانیت ترامپ/ تصاویر

مدیران فیس‌بوک و توییتر برای دفاع از عملکردشان در مقابله با انتشار اطلاعات نادرست انتخاباتی به کنگره احضار شده‌اند.

 

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,انتخابات ریاست جمهوری

در احضاریه‌ اکثریت جمهوری‌خواه کارگروه قضایی مجلس سنای ایالات متحده به مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس‌بوک و جک دورسی، مدیرعامل توییتر، هشدار داده شده که اگر روز سه‌شنبه در این جلسه حاضر نشوند با آن‌ها برخورد خواهند کرد.

 

جمهوری‌خواهان، این جلسه مجازی را ماه قبل و پس از آن سازماندهی کردند که بنا بر اخبار این غول‌های حوزه رسانه‌های اجتماعی، هفته‌های قبل از انتخابات همرسانی گزارش جنجالی نیویورک‌پست درباره هانتر بایدن (فرزند جو بایدن) را متوقف کردند.

 

جمهوری‌خواهان از این اقدام خشمگین شدند و این شرکت‌ها را به جانبداری از کارزار انتخاباتی جو بایدن برای رسیدن به کاخ سفید متهم کردند.

 

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,انتخابات ریاست جمهوری

 

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,انتخابات ریاست جمهوری
 
 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,انتخابات ریاست جمهوری
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------