آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

درخواست تجدیدنظر تیم ترامپ برای پنسیلوانیا



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,
تیم حقوقی رئیس‌جمهور آمریکا درخواستی برای تجدیدنظر درباره تقلب انتخاباتی در پنسیلوانیا ارائه کرده است. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، تیم حقوقی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور کنونی و نامزد انتخاباتی جمهوری‌خواهان، درخواستی برای تجدیدنظر درباره تقلب انتخاباتی در پنسیلوانیا ارائه کرده است.

 

این خبر درحالی منتشر می‌شود که یک قاضی فدرال آمریکا به تازگی ادعای بی‌اساس ترامپ درباره تقلب انتخاباتی در پنسیلوانیا را رد کرده است.

 

این درحالی است که مقام‌های جمهوری‌خواه بر  ترامپ فشار می‌آورند تا شکست خود و پیروزی «جو بایدن» رقیب دموکرات او، را بپذیرد.

 

همچنین به تازگی امروز دونالد ترامپ در پیام توئیتری باز هم بر ادعای خود مبنی بر وقوع تقلبی گسترده در ایالت پنسیلوانیا تاکید کرد و گفت که بسیاری از هواداران او در این ایالت وقتی که به صندوق آراء مراجعه کردند به شکل تعجب‌آوری متوجه شدند که آرای آن‌ها از پیش ثبت شده است. توئیتر هم طبق معمول و دقایقی پس از انتشار این توئیت، با یک برچسب «پیام گمراه کننده» به استقبال این توئیت رفت.

 

ترامپ بار‌ها از وقوع تقلب گسترده در پنسیلوانیا و جورجیا گفته و تیم انتخاباتی ترامپ از عدم رسیدگی به این ادعا‌ها ابراز ناراحتی می‌کنند. یکی از اعضای تیم رودی جولیانی وکیل ترامپ گفته اسناد مختلفی دال بر وقوع تقلب سازمان‌یافته در انتخابات آمریکا وجود دارد، اما دادگاه حاضر به بررسی آن‌ها نیست. در این بین خبر می‌رسد که اطرافیان ترامپ و هم‌حزبی‌های او شکست ترامپ در انتخابات را پذیرفته‌اند و اکنون از او می‌خواهند تا انتقال قدرت را آغاز کند.

 

بایدن با کسب ۳۰۶ رای الکترال موفق به پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شده است و بسیاری از رهبران جهان این پیروزی را به وی تبریک گفته‌اند. با این وجود، دونالد ترامپ تاکنون به دلیل آنچه تقلب گسترده در انتخابات خوانده از پذیرش شکست اجتناب کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------