ترامپ: در انتخابات تقلب شده و من پیروز شده ام!



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ
رئیس جمهور آمریکا از وقوع تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری این کشور خبر داد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر مدعی وقوع تقلب در انتخابات و پیروزی خود شد.

 

بر این اساس، ترامپ در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: اعضای کم تحرک حزب جمهوری خواه که سیستم‌های رای گیری کشور را اداره می‌کنند سبب ایجاد این مشکل شده اند و آن‌ها به دموکرات‌ها این اجازه را داده اند که آشکارا در مسیر خود برای دزدیدن انتخابات تقلب کنند.

 

وی افزود: انتخاباتی که ما در آن با اکثریت آراء برنده شدیم. آن‌ها چگونه جرات می‌کنند که اجازه دهند این رای گیری پستی گسترده مضحک روی دهد.

 

ترامپ تاکید کرد: ده‌ها میلیون برگه رای ارسال شده است که در برخی موارد افراد ۲، ۳ و حتی ۴ بار آن‌ها را دریافت و رای داده اند. ما هرگز تسلیم نخواهیم شد

 

رئیس جمهور آمریکا در پیامی دیگر تصریح کرد: این واقعیت که دادگاه عالی هیچ وجاهت قانونی درباره یک موضوع با صلاحیت و مهم در بین چند ایالت و از جمله رئیس جمهور پیدا نمی‌کند، موضوعی بی معنی است. آن‌ها تنها ترسیده و تصمیم گرفته اند کاری انجام ندهند. آن‌ها نمی‌خواهند بر اساس محاسن پرونده رای دهند. این برای کشور ما بسیار بد است.

 

وی افزود: ایالت‌های خاکستری تعداد قابل توجهی تقلب در مورد رای گیری پیدا کرده اند که در همه آن‌ها این موارد تقلب دیده شده است. آن‌ها نمی‌توانند این آرا را به عنوان آرای درست و بدون عیب تایید کنند. همه می‌دانند که افراد مرده، زیر سن رای دادن، مهاجران غیرقانونی، امضا‌های تقلبی، زندانیان و بسیاری دیگر به روشی غیرقانونی رای داده اند. همچنین اشکالات در دستگاه‌های شمارش آرا، جمع کردن آرا، رای دهندگان غیرساکن محل رای گیری، آرای تقلبی، ریخته شدن آرا بیش از جمعیت رای دهندگان به صندوق، رای دادن در برابر دریافت پول، ارعاب ناظران جمهوری خواه شمارش آرا و گاهی وجود آرا بیش از آرای اخذ شده در محل‌هایی در دیترویت، فیلادلفیا، میلواکی، آتلانتا، پیتزبورگ و دیگر اماکن دیده شده است.

 

ترامپ در پایان خاطر نشان کرد: در تمامی موارد مربوط به ایالت‌های خاکستری بیش از تعداد رای دهندگان رای به صندوق‌ها ریخته شده است؛ بنابراین این آرا نمی‌تواند تایید شود و این انتخابات مورد اعتراض است و قابل تایید نیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------