آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

بایدن برای مراسم تحلیف با قطار به پایتخت آمریکا می‌رود/اسباب‌کشی پس از ضدعفونی کاخ سفید



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,بایدن
"جو بایدن" رییس جمهوری منتخب آمریکا قرار است 1 روز مانده به مراسم تحلیف در روز 20 ژانویه به همراه خانواده‌اش از ایستگاه قطار "جوزف آر بایدن" در شهر ویلمینگتون ایالت "دلاویر" به سمت "واشنگتن دی‌سی" – پایتخت ایالات متحده آمریکا- راهی شود.  

به گزارش عصرایران، منابع مطلع در تیم بایدن به سی‌ان‌ان گفتند بایدن به همراه خانواده یک روز قبل از مراسم تحلیف (روز 19 ژانویه 2021)  با قطار خود را به پایتخت آمریکا خواهد رساند.

 

او شب را در یک هتل در واشنگتن دی‌سی سر خواهد کرد.

 

 اعضای تیم بایدن گفته‌اند به دلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، نقل و انتقال تیم بایدن به کاخ سفید پس از تحلیف با رعایت همه اصول بهداشتی و انجام عملیات ضدعفونی کاخ سفید صورت خواهد گرفت.

 

اعضای دولت ترامپ چندان اعتقادی به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک در کاخ سفید نداشتند و به همین خاطر کاخ سفید در ماه‌های گذشته  به کانون شیوع ویروس کرونا تبدیل شده بود.

 

بایدن که نزدیک به 4 دهه سناتور ایالت دلاویر در سنای آمریکا بوده بیش از 8 هزار مرتبه با قطار راه آهن ملی – AMTRAK - خود را به پایتخت رسانده و یه خانه برگشته و به همین خاطر به این خط قطار "آمتراک جو" می‌گویند.

 

او 4 سال پیش نیز که مقام معاونت رییس جمهوری را در اختیار داشت، پس از انتقال قدرت به دولت ترامپ، با قطار از واشنگتن به شهر ویلمینگتون بازگشته بود.

 

عکس آرشیوی/ بایدن در سپتامبر 1988 و زمانی که سناتور بود در سکوی ایستگاه قطار  شهر ویلمینگتون منتظر قطار است تا به شهر واشنگتن برود/ سی‌ان‌ان

 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,بایدن

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------