آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اشاره دوباره زلنسکی به احتمال مذاکره با روسیه

ارتش ایالات متحده آمریکا می‌گوید برای اولین بار یک هواپیمای نظامی تحت کنترل هوش مصنوعی در یک نبرد هوایی در مقابل جنگنده‌ای به خلبانی یک…

اعلام وضعیت اضطراری در واشنگتن دی سی از سوی ترامپ



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل , ترامپ
رئیس جمهور آمریکا به مدت دو هفته در پایتخت این کشور وضعیت اضطراری اعلام کرد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن دی سی وضعیت اضطراری اعلام کرد.

 

بر این اساس، ترامپ با صدور بیانیه‌ای به دلیل مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس جمهور منتخب آمریکا در پایتخت این کشور به مدت ۲ هفته وضعیت اضطراری اعلام کرد.

 

قرار است از ۱۱ تا ۲۴ ژانویه تدابیر امنیتی شدیدی در واشنگتن دی سی برقرار شود. مراسم تحلیف بایدن در بیستم ژانویه (اول بهمن ماه) برگزار خواهد شد. با این حال، پس از یورش طرفداران ترامپ به کنگره آمریکا، نگرانی‌ها درباره احتمال وقوع حملات مشابه در مراسم تحلیف بایدن افزایش یافته است.

 

همچنین وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) با صدور مجوز استقرار ۱۵ هزار نیروی گارد ملی این کشور برای برگزاری مراسم تحلیف جو بایدن تصاویری از ورود این نیرو‌ها به واشنگتن منتشر کرده است.

 

وزارت دفاع آمریکا طی اطلاعیه ای، از اعزام نیرو‌های بیشتر به واشنگتن و پیش از برگزاری مراسم تحلیف بایدن بمنظور جلوگیری از بروز خشونت‌های جدید خبر داد.

 

پنتاگون همچنین اعلام کرده است که، برای مراسم تحلیف جو بایدن که قرار است در روز ۲۰ ژانویه برگزار شود، تدابیر ویژه امنیتی از روز ۱۳ ژانویه آغاز خواهد شد.

 

پیش از این، وزارت دفاع آمریکا از صدور مجوز استقرار ۱۵ هزار نیروی گارد ملی این کشور برای برگزاری مراسم تحلیف خبر داده بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------