ترامپ با ترکیبی جدید به استقبال انتخابات ۲۰۲۴ می‌رود



 ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
طبق گزارش‌ها، دونالد ترامپ نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ را مدنظر دارد اما بدون حضور مایک پنس به عنوان معاون ریاست جمهوری. او در عوض، گزینه معاونت فردی سیاه‌پوست یا یک زن را در کنار خود بررسی می‌کند.

 به  گزارش ایسنا به نوشته روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری پیشین آمریکا به متحدانش گفته که قویا برای بازگشت تلاش می‌کند و به او توصیه شده تا این بار یک معاون کاملا متفاوت برای خودش انتخاب کند.

 

منابع مطلع به پایگاه خبری بلومبرگ گفته‌اند که مایک پنس، معاون سابق ترامپ این بار گزینه مورد نظر او نیست. در عوض، نام شخصیت هایی به ویژه کریستی نوئم، فرماندار داکوتای جنوبی و تیم اسکات، سناتور اهل کارولینای جنوبی به گوش میرسد.

 

کریستی نوئم در پی آشوب کنگره از دونالد ترامپ حمایت کرده و پشتیبان ادعای او مبنی بر وقوع تقلب انتخاباتی بود. ترامپ همچنین روز سه‌شنبه به طور علنی از اسکات که تنها جمهوریخواه سیاه‌پوست سناست، برای انتخاب دوباره حمایت کرد.

 

با توجه به آشوب‌هایی که بعد از سخنرانی جنجالی ترامپ در شش ژانویه رخ داد و حامیان خشونت‌طلب او به سمت ساختمان کنگره حمله‌ور شده و شعارهایی علیه مایک پنس سر دادند، بسیار بعید به نظر می‌رسد که پنس اصلا پیشنهاد معاونت ترامپ را بپذیرد.

 

ترامپ از پنس که آن روز ریاست سنا را بر عهده داشت، می‌خواست تا جلوی تایید آرای الکترال انتخابات را که پیروزی بایدن را تایید می‌کرد، بگیرد. همین خواسته که پیشتر هم مطرح شده و با مخالفت پنس مواجه شده بود، روابط میان این دو جمهوریخواه را تیره کرده بود.

 

دونالد ترامپ یکشنبه در نشست سی‌پک به نامزدی دوباره در انتخابات اشاره داشت و دوباره ادعاهایی درباره تقلب انتخاباتی و اینکه او پیروز رقابت مقابل بایدن بوده، تکرار کرد و گفت می‌تواند دموکرات‌ها را برای بار سوم هم شکست دهد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------