آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

ترامپ از روابط نزدیکش با پوتین و کیم جونگ اون دفاع کرد



 ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
رئیس جمهور سابق آمریکا از روابط شخصی نزدیکش با رهبران روسیه و کره شمالی دفاع کرد و گفت، روابطش با این رهبران به عنوان یک رئیس جمهور "چیز خوبی بود و نه بد". 

به گزارش ایسنا، به نقل از بیزنس اینسایدر، دولت جو بایدن، رئیس جمهور کنونی آمریکا هفته گذشته اطلاعاتی را منتشر کرد دال بر اینکه روسیه به داده‌های کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در سال ۲۰۱۶ میلادی دسترسی داشت. افشای این اطلاعات سوالات بیشتری را در رابطه با روابط میان ترامپ، همکارانش و مسکو به وجود آورده است.

 

کاخ سفید همچنین اخیرا تهدید کرده که اگر الکسی ناوالنی، رهبر اپوزیسیون روسیه که سال گذشته با عامل عصبی نوویچوک مسموم شده بود، در زندان فوت کند، تحریم‌هایی را علیه مسکو اعمال خواهد کرد.

 

با این حال، دونالد ترامپ از مصاحبه یک ساعته‌اش با شبکه فاکس نیوز استفاده کرد و به رد کردن تمامی انتقادات نسبت به روابط نزدیکش با روسیه و پوتین پرداخت.

 

ترامپ درباره روابط شخصی نزدیکش با رئیس جمهور روسیه گفت: من روابط بسیار خوبی با رئیس جمهور پوتین داشتم. من او را دوست داشتم و او نیز مرا دوست داشت. این چیز خوبی بود نه بد.

 

در همین حال، گروه‌های حقوق بشری در ماه جاری میلادی هشدار دادند که کره شمالی تحت رهبری کیم جونگ اون با قحطی قریب‌الوقوع مواجه است.

 

اما ترامپ از این مصاحبه با شبکه فاکس نیوز استفاده کرد و با اشاره به روابط شخصی نزدیکش با رهبر کره شمالی به تحسین وی پرداخت.

 

ترامپ گفت: وقتی رسما به عنوان رئیس جمهور وارد کاخ سفید شدم، باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا به من گفت "بزرگ‌ترین مشکلی که داریم، کره شمالی است. احتمالی جنگی میان آمریکا و کره شمالی درخواهد گرفت". اما در دوران ریاست جمهوری من جنگی درنگرفت و ما روابط بسیار خوبی با یکدیگر داشتیم.

 

وی افزود: کیم جونگ اون برای من نامه می‌نویسد. من او را دوست دارم و او نیز مرا دوست دارد. هیچ جای این قضیه مشکل ندارد و اشتباه محسوب نمی‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------