آژیر خطر در شهرک «سدیروت» به صدا درآمد | دستور آماده باش وزیر جنگ اسرائیل به ارتش



 آژیر خطر در شهرک  سدیروت,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
منابع خبری محلی بامداد امروز -دوشنبه- از شنیده شدن صدای آژیر هشدار در شهرک «سدیروت» در نزدیکی نوار غزه خبر دادند. 

 به گزارش ایلنا به نقل از جروزالم‌پست، منابع خبری محلی بامداد امروز -دوشنبه- از شنیده شدن صدای آژیر هشدار در شهرک «سدیروت» در نزدیکی نوار غزه خبر دادند.

 

در این گزارش با اعلام این‌که احتمال می‌رود این راکت‌ها از سمت نوار غزه شلیک شده باشد، ادعای فعال شدن سامانه گنبد آهنین و رهگیری راکت‌های فلسطینان مطرح شده است.

 

این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که در پی حمله به محل استقرار تاسیسات هسته‌ای «دیمونا» در صحرای نقب، ناتوانی و آسیب‌پذیری نظامی رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری عیان شده است.

 

 دستور آماده باش وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به ارتش 

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به ارتش این رژیم دستور داد برای مقابله با هرگونه سناریوی احتمالی در نوار غزه، همچنان در حالت آماده‌باش بماند.

 

 آژیر خطر در شهرک  سدیروت,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

به گزارش ایلنا به نقل از معا، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به ارتش این رژیم دستور داد برای مقابله با هرگونه سناریوی احتمالی در نوار غزه، همچنان در حالت آماده‌باش بماند.

 

این دستور در نشستی که با حضور «آویو کوخاوی» رئیس ستاد ارتش و برخی دیگر از فرماندهان نظامی بلندپایه این رژیم برگزار شده بود، صادر شد.

 

کوخاوی نیز در این نشست با ادعای این‌که ارتش اسرائیل برای مقابله با هر سناریویی آماده است، گفت که در حال آماده‌سازی مقدمات این امر هستیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------