آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

اسرائیل جنوب لبنان را هدف حمله توپخانه خود قرار داد



 ,اخباربین الملل حمله توپخانه,خبرهای بین الملل
برخی تصاویر ویدئویی به اشتراک گذاشته شده در رسانه های اجتماعی از حمله توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان حکایت می‌کند. 

به گزارش مهر به نقل از اسپوتنیک، همزمان با تشدید درگیریها میان نظامیان صهیونیست با فلسطینیان در نوار غزه، اوایل روز دوشنبه برخی گزارش‌ها از وقوع انفجار و شنیده شدن صدای شلیک راکت در مرز لبنان- فلسطین اشغالی حکایت می‌کرد.

 

برخی گزارش‌ها نیز مدعی بودند که از سوی لبنان دست کم پنج فروند راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است، اما تمام این راکت‌ها در خاک لبنان فرود آمده‌اند. هیچ گروهی هم مسئولیت این حمله راکتی را برعهده نگرفته است.

 

در پی آن، ارتش رژیم صهیونیستی روز دوشنبه اعلام کرد که آژیر هشدار حمله راکتی در بخش شمالی اراضی اشغالی و هم مرز با لبنان فعال شده است.

 

بنا به ادعای ارتش رژیم صهیونیستی، شش فروند راکت از سوی لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است، اما ظاهراً تمام این موشک‌ها در خاک لبنان فرود آمده‌اند. ارتش اسرائیل همچنین اعلام کرد که «یگان توپخانه ارتش اسرائیل به سمت محل پرتاب این راکت‌ها آتش گشود».

 

تصاویر ویدئویی از حمله توپخانه‌ای ارتش اسرائیل به جنوب لبنان در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.

 

در پی این حمله توپخانه‌ای، «نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان» (یونیفل) در یک پیام توئیتری اعلام کرد که ریاست این نیروها برای «تضمین ثبات در منطقه و کاهش تنش‌های موجود» همچنان با طرف‌های درگیری در تماس خواهد بود و خاطرنشان کرد که در حال حاضر وضعیت در منطقه آرام است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------