شلیک غافلگیرکننده یک فلسطینی به نظامی اسراییلی



جوان فلسطینی ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
تظاهرات اعتراضی "بازگشت" در مرز شرقی نوار غزه دیروز پس از یک وقفه 2 ساله بار دیگر برگزار و در جریان آن 41 جوان فلسطینی معترض زخمی شدند. 

تظاهرات اعتراضی "بازگشت " دیروز (شنبه) جوانان فلسطینی در مرز شرقی نوار غزه به زخمی شدن 41 جوان فلسطینی و یک سرباز اسراییلی انجامید.

 

به گزارش عصرایران، در این حادثه یک نظامی اسراییلی در اثر اصابت گلوله به سرش به شدت زخمی شده است.

 

یک ویدئو کوتاه از تظاهرات 3 ساعته دیروز "بازگشت" از سوی جوانان فلسطینی در مرز شرقی غزه بازتاب زیادی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی اسراییل یافته است.

 

این تظاهرات عصر دیروز برای نخستین بار از سال 2019 برگزار شد که بنا به اعلام وزارت بهداشت غزه در جریان آن 41 فلسطینی زخمی شدند که حال 2 نفر از آنها از جمله یک نوجوان 13 ساله فلسطینی که هدف اصابت گلوله قرار گرفت، به شدت وخیم است.

 

جوانان فلسطینی در واکنش به شلیک گلوله سربازان اسراییلی به سمت معترضان فلسطینی به یک حفره دیوار مرزی نزدیک شده و با سنگ و چوب به لوله تفنگ درون حفره ضربه زدند.

 

در این میان یک جوان فلسطینی با نزدیک شدن به حفره 2 گلوله به داخل آن شلیک کرد که اصابت گلوله ها به سر سرباز مرزی اسراییل، او را به شدت زخمی کرد.

 

رسانه های اسراییلی هویت سرباز پلیس مرزی زخمی شده را " بارل هاداریا شموئلی" 21 ساله از شهر " بیر یاکوف" در مرکز اسراییل گفته اند.

 

به گفته رسانه های اسراییلی این سرباز 21 ساله که زخمی شده یک تک تیرانداز است.

 

پلیس مرزی اسراییل در بیانیه ای اعلام کرد که "شموئلی" پس از زخمی شدن در بیمارستان" سوروکا" در بیرشبا تحت عمل جراحی قرار گرفته و هنوز تحت مراقبت های ویژه است و وضعیت جسمانی او تهدید کننده است.

 

ارتش اسراییل نیز با صدور بیانیه ای گفته در واکنش به این حادثه تیراندازی، بامداد امروز (یکشنبه) "چهار پایگاه انبار سلاح حماس در غزه" را بمباران کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------