آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صابرین نیوز: حمله اسرائیل به جنوب سوریه و عراق | وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد

کانال تلگرامی صابرین نیوز بامداد جمعه گزارش داد که استان سویدا در جنوب سوریه و منطقه ای در عراق هدف حمله اسرائیل قرار گرفته است. به گزارش…

حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی در فرودگاه اربیل



حمله پهپادی  ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
رسانه‌های عراقی از شنیده‌شدن صدای انفجار در فرودگاه اربیل و احتمال حمله پهپادی به محل استقرار نیروهای ائتلاف آمریکایی خبر دادند.

به گزارش فارس؛  برخی منابع عراقی از جمله «صابرین‌نیوز»، از شنیده‌شدن صدای انفجار مهیب در نزدیکی فرودگاه اربیل و پایگاه نظامی آمریکا خبر دادند.

 

دقایقی بعد، خبرنگار شبکه «کردستان۲۴» به نقل از منابع امنیتی اربیل گزارش داد که حداقل سه پهپاد به محل استقرار نیروهای ائتلاف آمریکایی در فرودگاه اربیل حمله کردند.

 

شبکه «رووداو» نیز نوشت: «چند صدای انفجار مزدیک فرودگاه اربیل شنیده شده است. گزارش‌های اولیه نشان می‌دهد که مقام‌های امنیتی هنوز مطمئن نیستند حمله با پهپاد انجام شده یا راکت».

 

صابرین‌نیوز سپس خبر داد که بار دیگر صدای انفجار در آسمان اربیل شنیده شده، آژیرهای هشدار در بال نظامی فرودگاه و محل استقرار نظامیان آمریکایی فعال شده و دود از آن منطقه به هوا برخاسته است.

 

خبرنگار کردستان۲۴ اما در ادامه مدعی شد که سه پهپاد انفجاری توسط پدافند هوایی فرودگاه اربیل هدف قرار گرفته و پیش از برخورد به هدف و وقوع تلفات، حمله خنثی شده است.

 

دقایقی بعد شبکه «اسکای‌نیوز» گزارش داد: «پروازهای فرودگاه اربیل به‌دلیل احتمال حملات بیشتر متوقف شده است».

 

خبرنگار شبکه کردستان۲۴ با انتشار فیلم زیر مدعی شد: «لحظه حمله پهپادی اخیر به فرودگاه اربیل که توسط پدافند هوایی دفع شد».

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------