تولد اولین نوزاد مبتلا به کرونا در مشهد



اخبار,اخبار پزشکی,تولد اولین نوزاد مبتلا به کرونا در مشهد
عضو هیات علمی گروه نوزادان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نوزاد ۹۰۰ گرمی مبتلا به ویروس کووید-۱۹ در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد متولد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، احمد شاه فرهت عضو هیات علمی گروه نوزادان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این نوزاد از یک مادر مشکوک به کرونا متولد شده است و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان بیمارستان امام رضا (ع) بستری است.

 

او تصریح کرد: پس تولد با توجه به مشکوک بودن مادر به ویروسکرونا نوزاد تحت بررسی و آزمایش‌های لازم قرار می‌گیرد که نتایج ابتلا به ویروس کرونا مثبت اعلام می‌شود.

 

عضو هیات علمی گروه نوزادان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت : نوزاد در ۲۴ ساعت اولیه تولد دچار مشکلات تنفسی بود، اما در حال حاضر بدون استفاده از دستگاه تنفس طبیعی دارد.

 

شاه فرهت با بیان اینکه این نخستین نوزاد با وزن ۹۰۰ گرم مبتلا به کرونا در شرق کشور است، گفت: با کمک تیم پزشکی این نوزاد با سلامت تحویل خانواده شود.

 

او ادامه داد: تا کنون چهار نوزاد از مادران مبتلا یا مشکوک به ویروس کرونا در این مرکز متولد شده اند که سه نوزاد به ویروس مبتلا نبوده اند و این نوزاد نخستین مورد مبتلا در این مرکز محسوب می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------