تعداد فوتی‌های روزانه کرونا در استان تهران به کمتر از ۱۰ نفر رسید



اخبار,اخبار پزشکی,ویروس کرونا در تهران
استاندار تهران گفت: در استان تهران نکات بهداشتی رعایت شده و روزانه کمتر از ۱۰ نفر بر اثر بیماری کرونا جان خود را از دست می‌دهند.

به گزارش تسنیم، انوشیروان محسنی بندپی در جمع خبرنگاران درباره اجرای طرح ترافیک در شهر تهران اظهار کرد: طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در این زمینه اقدام می‌شود.

 

استاندار تهران افزود: طبق اعلام قبلی قرار بود از 29 اردیبهشت‌ ماه طرح ترافیک در شهر تهران اجرایی شود که با هماهنگی‌های صورت‌گرفته اجرای آن به بعد از ماه مبارک رمضان موکول شد اما در این زمینه باید ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم‌گیری کند.

 

وی به سفرهای مردم در ایام تعطیلات عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: توصیه‌های سازمان بهداشت جهانی این است که مردم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند و پروتکل بهداشتی را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

 

بندپی بیان کرد: در استان تهران نکات بهداشتی رعایت شده و روزانه کمتر از 10 نفر بر اثر بیماری کرونا در استان جان خود را از دست می‌دهند.

 

به‌گفته این مقام مسئول، میانگین بهبودیافتگان بیماری کووید19 در کشور 80 درصد بود که در استان تهران به 88 درصد رسیده است.

 

استاندار تهران عنوان کرد: در استان تهران، تولید روزانه ماسک از 27 هزار به 370 هزار رسیده همچنین روزانه 450 هزار ماسک صنعتی تولید می‌شود همچنین تولید مواد ضدعفونی نیز روزانه 27 هزار لیتر است.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------