با تینت لب رنگ لبهای خود را در تمام روز ماندگار کنید



تینت لب ، مزایای تینت لب ، تینت لب بستنی

تینت لب چیست

 

تینت لب چیست و چه تفاوتی با رژلب و برق لب دارد؟

تینت لب یکی از جدیدترین لوازم آرایشی برای آرایش 24 ساعته لب است ، احتمال این که تینت لب را با رژ لب مایع اشتباه بگیرید زیاد است ولی بعد از یک بار استفاده متوجه تفاوت بسیار زیاد این دو خواهید شد. 

تینت لب چیست؟

شاید اسم تینت لب به گوشتان خورده باشد یا دیده باشید ک اطرافیانتان به جای رژ لب از تینت لب استفاده می کنند. اگر میخواهید بدانید تینت لب چیست و چه تفاوت هایی با رژ لب و برق لب دارد با ما همراه باشید. 

 

می توان گفت که تینت لب محصولی بین رژ لب و برق لب است. تینت لب حالت مایع رقیق دارد و بدون سرب و موم است و بافت آن به قدری سبک است که حالت سنگینی و چسبندگی روی لب ها ایجاد نمی کند. 

 

از آن جا که آرایش لب با تینت لب حالتی بسیار طبیعی ایجاد می کند به محض ورود به بازار لوازم آرایش بسیار ترند شده است و به دلیل این که ماندگاری بیشتری نسبت به رژ لب دارد و از سویی دیگر رنگ کاملا طبیعی به لب ها می دهد طرفداران زیادی پیدا کرده است. 

تینت لب برای کسانی که لب هایی بی رنگ دارند و می خواهند همیشه لبشان حالتی زیبا و رنگی طبیعی داشته باشد فوق العاده است. 

 

تینت لب باعث رنگ شدن طولانی مدت لب ها می شود و در صورتی که بخواهید لب هایتان کمرنگ تر باشد و رنگ ملایم از تینت لب می خواهید میتوانید بعد از کشیدن تینت لب ، با دستمال کاغذی اضافه آن را از روی لب ها تمیز کنید به این ترتیب یک رنگ مات و ملایم روی لب ها باقی خواهد ماند. 

 

رژ لب 24 ساعته, تینت لب, مزایای تینت لب

تفاوت تینت لب و رژ لب مایع

 

تفاوت تینت لب با رژ لب مایع

رژ لب از موم و روغن تهیه می شود که همین مواد باعث لغزیدن رژ لب از روی پوست و عدم پایداری آن می شود ولی تینت لب فاقد موم و روغن است و بر پایه ژل تهیه می شود و بعد از کشیدن روی لب ها ، پوست لب را رنگ می کند و حتی در صورتی که مایع آن از روی لب کنار برود ولی رنگ آن روی لب ها ماندگار است. 

ماندگاری تینت لب بیشتر از رژ لب است و با یک بار استفاده از آن در طول روز دیگر نیازی به تمدید آن ندارید. 

 

تینت لب بدون سرب است و از این نظر می تواند خیالتان را راحت کند. 

تینت لب مانند رژ لب ردی روی دندان ها یا روی لیوانی که از آب می نوشید نمی گذارد. اگر برای جلسات مهم از این نظر نگرانی دارید می توانید از تینت لب به جای رژ لب استفاده کنید که هنگام نوشیدن چای یا قهوه ردی روی فنجان نگذارد و مانند رژ به اطراف لب مالیده نمی شود.

 

رژ لب به دلیل این که از موم و روغن تهیه می شود تلخ مزه است ولی تینت لب با عصاره میوه ها غنی شده و طعم رایحه خوشایندی دارد اگر شما عادت به خیس کردن لب ها یا خوردن رژ لب دارید به سادگی میتوانید تینت لب را جایگزین رژ لب مایع کنید. 

 

نحوه استفاده از تینت لب, عکس تینت لب, تینت لب چیست

مزایای تینت لب

 

مزایای تینت لب

تینت لب را می توانید درست مثل رژ لب و برق لب استفاده کنید و از مزایای آن بهره مند شوید :

 

مرطوب کننده

 تینت لب حاوی ویتامین E و مواد نرم کننده ست که باعث مرطوب نگه داشتن لب شده و مانع از خشکی و ترک خوردگی و پوسته شدن لب ها می شود. زمانی که از تینت لب استفاده می کنید دیگر نیازی به استفاده از بالم لب یا مرطوب کردن و چرب کردن لب ندارید. 

 

آبرسانی لب

 تینت لب هایی که حاوی هیالورونیک اسید هستند حاصیت آبرسانی و نرم کنندگی فوق العاده ای برای لب ها دارند. 

 

رنگ طبیعی 

تینت لب حاوی پیگمنت های نرم و مخملی است که ظاهری طبیعی به لب ها می دهد و هیچ کس متوجه نخواهد شد که تینت لب زده اید و هر کسی شما را ببیند فکر می کند رنگ خود لبتان این قدر زیبا است. 

 

از سویی دیگر رنگدانه های بسیار قوی در تینت لب باعث شده که در کمترین زمان ممکن لب هایتان رنگ بگیرند و طولانی مدت روی لب ها باقی بماند و در طور روز نیاز به تمدید نداشته باشد و هنگام خوردن آب و چای از روی لب ها پاک نشود و به لیوان و فنجان نچسبد. 

 

فواید استفاده از تینت لب, رژ لب 24 ساعته, تینت لب

تینت لب یا رژ لب 24 ساعته

 

رژ لب 24 ساعته 

اگر شاغل هستید و به دنبال رژ لب 24 ساعته می گردید ، تینت لب بهترین گزینه برای شماست و در طول روز نیاز به تمدید آن نخواهید داشت ضمن این که ظاهرتان کاملا طبیعی است و کسی متوجه آرایش لب شما نمی شود و رنگ تینت لب حتی بعد از خوردن غذا هم کمرنگ نخواهد شد. 

 

خوش فرم شدن لب ها 

تینت لب های اصل به دلیل وجود عصاره میوه ها ، ویتامین ها و مواد آبرسان و تقویت کننده ای که دارند باعث می شود که لب ها خوش حالت تر شده و فرم سفتی به لب هایتان می دهند. 

  

گردآوری:بخش آرایش و زیبایی بیتوته 

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------