وزیر بهداشت: در اکثر استان‌ها شرایط بهتر شده



اخبار,اخبارپزشکی,سعیدنمکی
وزیر بهداشت با اعلام اینکه امروز برای اولین بار طی حدود یک ماه اخیر، تعداد فوتی‌های ناشی از بیماری کووید ۱۹ در کشور دو رقمی شده است، گفت: با وجود این، رعایت فاصله‌گذاری هوشمند همچنان باید در اولویت باشد.

 دکتر سعید نمکی با اشاره به اینکه امروز اولین روزی است که بعد از روزهای سخت و پیک بیماری کرونا، تعداد مرگ و میرهای ما به دلیل بیماری کووید ۱۹ دو رقمی شده و به عدد ۹۸ نفر رسیده است، اظهار کرد: در حال حاضر مدیریت بیماری در کشور به بهترین شکل در حال اجرا است و در اکثر استان‌ها شرایط بهتر از قبل شده است.

 

وزیر بهداشت با بیان اینکه در حال حاضر ورودی بیمارستان‌ها نیز نسبت به قبل وضعیت مطلوب‌تری دارد، تصریح کرد: تمام این‌ها با تلاش و همدلی تمامی مردم حاصل شده است.

 

وی ادامه داد: فاصله‌گذاری هوشمند همچنان در اولویت ما است و باید تاکید کرد که اگر فاصله‌گذاری اجتماعی و موارد بهداشتی رعایت نشود، دچار چالش‌های زیادی خواهیم شد.

 

نمکی با اشاره به مرارت‌های کادر پزشکی و درمانی در مقابله با کرونا و درمان بیماران و بیان اینکه متاسفانه در راه مبارزه با بیماری همکاران زیادی را از دست داده‌ایم، گفت: از تمامی مردم درخواست دارم که با رعایت برخی نکات بار را بر همکاران من سنگین‌تر نکنند. در برخی کشورهای دنیا پرستاران و کادر پزشکی با کم شدن امکانات حفاظتی به خیابان‌ها آمدند؛ درحالیکه همکاران و کادر بهداشتی درمانی ما تا امروز از هیچ کمکی دریغ نکرده‌اند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------