وزیر بهداشت: برخی به جای واردات «استنت قلب»۲ میلیون یورو کابل برق آوردند



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,وزیر بهداشت
وزیر بهداشت گفت: برخی رفتند استنت قلب به مبلغ ۲ میلیون یورو وارد کنند و بعد کابل برق آوردند، بعد طوری هماهنگ شده‌اند که تا خبردار می‌شویم از مرز رد شدند. این افراد چه کسانی هستند و از کجا آمدند؟ 

به گزارش فارس، سعید نمکی در سومین جلسه هیأت امنای مؤسسه بهداری رزمی دفاع مقدس و مقاومت که در وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: دیروز و روز قبل از آن، هفت پالت داروی بدن سازی تاریخ گذشته در گمرک گرفتیم که قرار بود به جوانان این کشور تزریق شود. چرا نباید برای از بین بردن این شبکه‌های مافیایی به هم کمک کنیم.

 

وزیر بهداشت ادامه داد: چطور می‌توان به پدر و مادر شهید گفت که برخی رفتند استنت قلب به مبلغ ۲ میلیون یورو وارد کنند و بعد کابل برق آوردند. بعد طوری هماهنگ شده‌اند که تا خبردار می‌شویم، از مرز رد شدند. این افراد چه کسانی هستند و از کجا آمدند. مبارزه با فساد را شروع کردم و این کار را ادامه می‌دهم.

 

وی با بیان اینکه دیگر جنگ تن به تن در مرزها نداریم و این نوع جنگ جای خود را به شیوه دیگری از جنگ‌ها داده است گفت: از همه افرادی که در دفاع مقدس از مرزهای کشور دفاع می‌کردند، درخواست می‌کنم از مرزهای پاکیزگی، معنویت و درستی دفاع کنند. فساد سازمان یافته به جاهایی نفوذ کرده و سرمایه‌های اجتماعی به دلیل وجود برخی افراد فزون خواه تحت تأثیر قرار گرفته است. امروز به جای مالک اشتر و حمزه و مسلم ابن عقیل، به ابوذر نیاز داریم تا از مرز اخلاق و معنویت پاسداری کنیم.

 

نمکی بیان کرد: به عنوان وزیر خواب از چشمانم رفته است تا بتوانم برای مردم محروم و بیمار، داروهایی تهیه کنم که نیاز دارند. در عرصه دفاع مقدس تجربه‌هایی آموختیم که امروز به کار می‌بریم.

 

وزیر بهداشت اظهار داشت: حتی یک صحنه از صحنه‌های دفاع مقدس را با همه هنرهای جهان نمی‌توان به تصویر کشید. زیرا ناگفته‌های زیادی از دفاع مقدس در سینه افراد ماندگار است که بیان آن هم به سادگی میسر نیست. پاسداشت دفاع مقدس و انتقال به نسل جوان چند خاصیت بزرگ دارد. اول اینکه به جوان باید آموخت که این طور می‌توان عاشقی کرد. دوم اینکه جوان امروز اگر با دفاع مقدس آشنا شود، احساس غرور و سرافرازی می‌کند و روزگاری را یاد می‌آورد که پدران آنها با دست خالی جلوی دشمن ایستادند و در نتیجه استوار در برابر تهدید می‌ایستد. اگر جوان با غیرتمندی دفاع مقدس آشنا شود، دچار بی خویشتنی نمی‌شود. یکی از مشکلات دانشجویان ما این است که دچار بی خویشتنی هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------