مقام آلمانی به دلیل شیوع «کرونا» خودکشی کرد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,مقام آلمانی
یک مقام دولت محلی آلمان به دلیل ترس ناشی از شیوع کرونا و احتمال ناتوانی در انجام مسئولیت خود، دست به خودکشی زد. 

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، جسد بی جان «توماس شیفر» وزیر مالی دولت محلی منطقه «هسن» آلمان در خارج از خانه خود پیدا شد.

 

مقامات رسمی اعلام کرده‎‌اند که به نظر می‌رسد این مقام دولتی ظاهراً خودکشی کرده است و فرماندار این منطقه نیز گفته است که وزیر مالی دولت منطقه‌ای به دلیل بحران شیوع کرونا ناامید شده بود.

 

جسد این مقام ۵۴ ساله دولت محلی آلمان که از حزب حاکم آنگلا مرکل به شمار می‌رفت، در نزدیکی راه آهن با فاصله کمی از فرانکفورت پیدا شده است.

 

پلیس و کاراگاهان نیز اعلام کرده‌اند که براساس تحقیقات و بازجویی‌ها از شاهدان صحنه مشخص شده که این مقام محلی خودکشی کرده است.

 

همچنین «ولکر بافیر»، فرماندار ایالتی با تائید این مسئله که مرگ شیفر مرتبط با بحران شیوع کرونا بوده است، افزود: شیفر در جریان شیوع کرونا نگران این مسئله بوده است که آیا توانایی انجام انتظارات زیاد مردم بویژه در بخش «کمک‌های مالی» را خواهد داشت یا خیر؟

 

وزیر مالی دولت ایالتی هسن آلمان که حال نامش به دلیل خودکشی بر سر کرونا بیش از گذشته در رسانه‌ها تکرار می‌شود، پیش از این به مدت یک دهه سکان وزارت مالیه دولت ایالتی را برعهده داشته بود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------