آخرین آمار مبتلایان ویروس کرونا تا روز یک‌شنبه 22تیر/ روند کشته‌ها افزایشی شد+جزئیات



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,ویروس کرونا
سخنگوی وزارت بهداشت آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور از دیروز تا ظهر امروز را ۲ هزار و ۱۸۶ نفر اعلام کرد و گفت: تا امروز ۲۵۷ هزار و ۳۰۳نفر در کشور به کرونا مبتلا شده‌اند. 

به گزارش آنا، سیما سادات لاری ظهر امروز در ارتباط با وضعیت ابتلای کرونا در کشور با اشاره به افزایش تعداد بهبودیافتگان و رسیدن این تعداد به ۲۱۹هزار و ۹۹۳نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا گفت: برابر آزمایش‌های انجام‌شده از روز گذشته تاکنون ۲ هزار و ۱۸۶ مورد دیگر به مبتلایان این ویروس افزوده شده‌اند و از بین مبتلایان جدید، یک هزار و ۴۴۹ مورد بستری شدند.

 

وی با بیان این‌که تاکنون ۲۵۷ هزار و ۳۰۳ نفر از هم‌وطنان به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، افزود: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۴ نفر دیگر از هم‌وطنان جان خود را از دست داده‌اند که در مجموع و از روز شیوع ویروس کرونا در کشور تا به امروز ۱۲ هزار و ۸۲۹ نفر در کشور فوت کرده‌اند و ۳هزار و ۳۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت ویژه قرار دارند.

 

لاری اعلام کرد: تاکنون یک میلیون و ۹۷۲ هزار و ۲۰۷ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.

 

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: استانهای خوزستان، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و مازندران در وضعیت قرمز و استانهای تهران، فارس،کرمان، البرز، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، بوشهر، هرمزگان و آذربایجان شرقی هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------