رکورد شکنی دوباره کرونا / فوت ۲۷۲ بیمار در شبانه‌رو گذشته



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,کرونا
سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۲۷۲ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه رو گذشته خبر داد.

 به گزارش ایلنا، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به آخرین آمار کرونا در شبانه روز گذشته گفت: از دیروز تا امروز ۲۱ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۲۰۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۶۳ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۰۴ هزار و ۲۸۱ نفر رسید.

 

او ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۷۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۸ هزار و ۸۱۶ نفر رسید.

 

لاری افزود: خوشبختانه تا کنون ۴۰۹ هزار و ۱۲۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

 

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره آمار بستری‌های کرونا گفت: ۴۵۳۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون چهار میلیون و ۳۴۰ هزار و ۸۳۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

لاری ادامه داد:‌ استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان و یزد در وضعیت قرمز قرار دارند.استانهای کردستان، هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------