کرونا جان 322 نفر دیگر را در ایران گرفت/ تاخت و تاز کرونا در استان های مرکزی،اصفهان و .. با فوتی های بالا



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,کرونا
سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن ارائه تازه ترین آمار کرونا در کشور، از مورد فوتی در شبانه روز گذشته خبر داد. 

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۵۳۹ هزار و ۶۷۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۳۲۲ نفر از بیماران کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۱ هزار و ۳۴ نفر رسیده است.

 

سیما سادات لاری روز سه شنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ در کشور بیان کرد: از دیروز تا امروز(سه شنبه) ۲۹ مهر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۳۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۵۴ نفر از آنها بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵۳۹ هزار و ۶۷۰ نفر رسید.

 

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۱ هزار و ۳۴ نفر رسید.

 

لاری افزود: خوشبختانه تاکنون ۴۳۴ هزار و ۶۷۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۴۸۱۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 

معاون وزیر بهداشت گفت: تاکنون چهار میلیون و ۵۷۰ هزار و ۲۴۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 

وی بیان کرد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند. همچنین استان‌های هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک:تاخت و تاز کرونا با ۴۰ فوتی در استان مرکزی

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی اراک گفت: ۴۰ خانواده این استان در غم از دست دادن عزیران خود در اثر ابتلا به ویروس کرونا در ۴۸ ساعت گذشته سوگوار شدند.

 

دکتر «محمد جمالیان» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با فوت ۴۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲ روز گذشته شمار فوتی‌های استان مرکزی به عدد ۷۳۴ نفر رسید.

 

وی اظهار داشت: بر اساس آخرین نتایج آزمایشگاهی در مورد بیماری کرونا، ۵۲۳ مورد جدید ابتلا در ۴۸ ساعت گذشته شناسایی شده‌اند که شمار تعداد موارد مبتلا از زمان شیوع این ویروس تاکنون در استان به ۲۰ هزار و ۱۹۲ نفر رسیده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان مرکزی گفت: از تعداد ۵۲۳ مورد جدید در استان، ۸۲ نفر از بیماران در بیمارستان‌های استان بستری و تحت مراقبت قرار دارند و خدمات تخصصی درمانی را دریافت می‌کنند.

 

جمالیان افزود: ۴۴۱ مورد از بیماران جدید شناسایی شده نیز به صورت سرپایی معاینه شدند که تا زمان منفی شدن جواب آزمایش و درمان نهایی در منزل قرنطینه هستند.

 

 سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شمار جانباختگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۳۰ هزار و ۷۱۲ نفر رسیده و ۳۰ استان همچنان در وضعیت قرمز یا هشدار کرونا هستند.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:۸۳۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد/فوت ۳۶ نفر

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: از روز گذشته تاکنون ۸۳۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان شناسایی شدند.

 

 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی,کرونا

آرش نجیمی در گفت‌وگو با مهر با اشاره آخرین وضعیت شیوع کرونا در اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر اظهار داشت: در این بازه زمانی ۸۳۰ بیمار جدید مشکوک به کرونا در استان اصفهان شناسایی شده است.

 

وی افزود: همچنین طی ۲۴ ساعت اخیر ۲۴۷ بیمار مبتلا به کرونا مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را یک هزار و ۶۸۷ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۳۴۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

 

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۳۶ بیمار مشکوک به کرونا در اصفهان جان خود را از دست داده‌اند، اضافه کرد: تاکنون تست کرونای ۱۷ نفر از این فوتی‌ها مثبت بوده است.

 

ترخیص ۱۸۵ بیمار از بیمارستان در ۲۴ ساعت گذشته

نجیمی افزود: طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۸۵ بیمار بهبود یافته بیماری کرونا نیز از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شده‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------