اخبار پزشکی

باکتری دندان،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی

ساخت سلاح لیزری برای از بین‌ بردن باکتری‌های دندان

محقق ایرانی دانشگاه پنسیلوانیا و همکارانش با استفاده از نانو ذرات و لیزر سلاحی برای از بین بردن بیوفیلم‌ها و باکتری‌های…

تهران؛ سراسر قرمز / روند افزایشی بستری و فوتی



کرونا,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی
سراسر تهران به رنگ قرمز کرونایی درآمده و در هفته اخیر افزایش روند بستری و فوتی ناشی از کرونا در این کلانشهر همچنان تداوم یافته و بار بسیار بالایی دارد. 

به گزارش ایسنا، در استان تهران تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده از ابتدای سال ۱۳۹۹ تا ۲۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۰، بالغ بر ۱۱۵۴۶۸ نفر بوده است. همچنین تعداد موارد بستری طی این مدت ۸۳۳۷۴ نفر بوده و تعداد موارد فوت نیز ۹۹۳۹ نفر بوده است.

 

در موج چهارم بیماری و با اوج‌گیری روند ابتلا به کرونا در کشور از نیمه فروردین ماه ۱۴۰۰، در تهران نیز شاهد افزایش موارد بیماری بودیم. به طوری که دکتر علیرضا زالی- فرمانده عملیات کنترل کرونا در کلان‌شهر تهران بارها خواستار تعطیلی کامل تهران شد.

 

زالی همچنین برای اولین بار نیز در تاریخ ۲۳ فروردین ماه اعلام کرد که شاهد وضعیت قرمز کرونا در سراسر تهران هستیم.

 

کرونا,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی

باید توجه کرد که در هفته اخیر (۲۰ تا ۲۶ فروردین ماه) افزایش روند بستری و فوتی ناشی از کرونا در تهران همچنان تداوم یافته و بار بسیار بالایی دارد. البته بروز موارد بستری و مرگ و میر هنوز از متوسط کشوری کمتر است.

 

بر این اساس طی هفته اخیر (۲۰ تا ۲۶ فروردین ماه) نیز در تهران تعداد موارد سرپایی مثبت شناسایی شده، ۹۹۶۳ نفر بوده‌اند. همچنین طی هفته اخیر ۲۴۰۲ نفر در تهران بستری شدند و متاسفانه ۱۸۷ نفر نیز فوت کرده‌اند.

 

کرونا,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------