اخبار پزشکی

باکتری دندان،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی

ساخت سلاح لیزری برای از بین‌ بردن باکتری‌های دندان

محقق ایرانی دانشگاه پنسیلوانیا و همکارانش با استفاده از نانو ذرات و لیزر سلاحی برای از بین بردن بیوفیلم‌ها و باکتری‌های…

امارات واکسن سینوفارم را برای رده سنی ۳ تا ۱۷ سال تایید کرد



 واکسن سینوفارم,اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی
دولت امارات روز دوشنبه اعلام کرد واکسن ساخت چین سینو فارم را برای تزریق کودکان و نوجوانان در رده سنی ۳ تا ۱۷ سال تایید کرده است.

 به گزارش به نقل از سی‌تی‌جی‌ان، دولت امارات روز دوشنبه اعلام کرد واکسن ساخت چین سینو فارم را برای تزریق کودکان و نوجوانان در رده سنی ۳ تا ۱۷ سال تایید کرده است.

 

خبرگزاری دولتی امارات WAM گفت، این تصمیم بر اساس نتایج مطالعات بالینی ، ارزیابی دقیق برای تأیید استفاده اضطراری از واکسن و ارزیابی محلی مطابق با مقررات مصوب بود.

 

این گزارش ذکر کرده است: «تأیید واکسن به عنوان بخشی از تلاش‌های امارات متحده عربی برای مبارزه با کووید 19 و تأیید رویکرد پیشگیرانه آن برای اطمینان از سلامت و ایمنی اعضای جامعه است».

 

واکسن سینوفارم در امارات متحده عربی تولید می‌شود؛ این کشور تاکنون بیش از ۱۵.۵ میلیون دز واکسن کووید ۱۹ را تزریق کرده و بیش از ۶۴ درصد از جمعیت آن بیش از دو دز تا به امروز دریافت کرده‌اند.

 

در ماه مه ( حدود سه ماه پیش)، مقامات امارات متحده عربی همچنین دز واکسن تقویت کننده را برای ساکنان محلی که دز دوم خود را حداقل شش ماه قبل دریافت کرده بودند، به منظور اطمینان از مصونیت مداوم در برابر ویروس کرونا تصویب کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------