آخرین اخبار سیاسی

مشاور سابق احمدی نژاد  ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی

حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کن

فعال رسانه اصولگرا در توئیتی نوشت: درحالی که شرکت‌های داخلی اتوبوس برقی تولید می‌کنند، شهردار انقلابی تهران ۲ میلیارد یورو به جیب چینی‌ها…

محمود صادقی: پیگیر وضعیت دانشجویان بازداشت‌شده هستم/ مسئولان انتظامی و امنیتی در برخورد با دانشجویان خویشتندار باشند



اخبار,اخبار سیاسی,محمود صادقی

محمود صادقی با بیان اینکه «مسئولان باید خویشتندارانه با دانشجویان برخورد کنند» اظهار کرد: «حتی با کسانی که شعارهای تندی هم دادند باید خویشتندارنه برخورد شود. مسئولان قضایی و انتظامی باید این موضوع را در نظر داشته باشند که فرد وقتی در میان جمع قرار می گیرد تحت تاثیر است.»

محمود صادقی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه پیگیر وضعیت دانشجویان بازداشت‌شده در حوادث اخیر است، در گفتگو با اعتمادآنلاین از مسئولان انتظامی و امنیتی درخواست کرد که در برخورد با این قشر از جامعه خویشتندار باشند.

 

او با تاکید بر اینکه «مسئولان باید خویشتندارانه با این افراد برخورد کنند» اظهار کرد: «حتی با کسانی که شعارهای تندی هم دادند باید خویشتندارنه برخورد شود. مسئولان قضایی و انتظامی باید این موضوع را در نظر داشته باشند که فرد وقتی در میان جمع قرار می گیرد تحت تاثیر است.» 

 

صادقی تصریح کرد: «این افراد تحت تاثیر هیجانات ممکن است دست به اقدامات تند بزنند یا شعار تندی دهند اما مسئولان باید شرایط ویژه را در نظر بگیرند و با نهایت خویشتنداری با دانشجویان بازداشت شده برخورد کنند.» 

 

اعتمادآنلاین

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------