آخرین اخبار سیاسی

سعید لواسانی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش‌ها به تصمیم زاکانی برای ساخت مسجد در پارک قیطریه

سید سعید لواسانی از تصمیم زاکانی شهردار تهران برای ساخت مسجد در پارک قیطریه انتقاد کرد. به گزارش دیده بان ایران، سید سعید لواسانی امام جمعه…

بی‌مقدار: یکشنبه درباره پارازیت به رئیس‌جمهوری تذکر می‌دهم/ آثار پارازیت بر بدن انسان مضر و مخرب است



اخبار,اخبار سیاسی,شهاب‌الدین بی‌مقدار
شهاب‌الدین بی‌مقدار، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس، گفت: مجلس درباره موضوع پارازیت و رفع نگرانی مردم هیچ جلسه‌ای با متولیان امر نداشته و اصلاً حساسیتی دیده نمی‌شود، اما روز یکشنبه به رئیس‌جمهوری تذکر می‌دهم تا مسئولان مربوطه گزارشی در این رابطه به مجلس بفرستند.

شهاب‌الدین بی‌مقدار، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، با تاکید بر مضر بودن امواج پارازیت برای مردم، گفت: اطلاعات دقیقی از نظر علمی در این‌باره ندارم ولی شنیده‌ام که امواج پارازیت به شدت برای انسان مضر و خطرناک است و عوارضی از جمله عقیمی و نازایی ایجاد می‌کند.

 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در خبرها آمده است که پارازیت در بدن گرما تولید می‌کند و اگر این روند تکرار شود، منجر به تغییرات ژنتیکی می‌شود. همچنین گفته شده این امواج روی سلامت جنین مادران باردار اثرات منفی می‌گذارد. خطراتی که غیرقابل برگشت است.

 

بی‌مقدار همچنین گفت: به نظر من با این رفتار نمی‌شود مردم را نگه داشت. اگر با ایجاد محدودیت و بگیروببند و امواج پارازیت می‌شد مردم را کنترل کرد، شاه باید موفق می شد.

 

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس ادامه داد: باید با مردم روراست بود و خود حاکمیت، مجلس و دولت همراه مردم باشند و شفافیت ایجاد کنند. بنابراین در صورت همراهی و همدلی مردم با مسئولان دیگر کسی نمی‌تواند به کشور نگاه چپ بیندازد یا تهدیدی محسوب شود و دیگر نیازی به انتشار این پارازیت‌های خطرناک نیست.

 

بی‌مقدار در پاسخ به این پرسش که «طی سه سالی که از مجلس دهم گذشته، آیا کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در این رابطه با مسئولان امر جلسه‌ای ترتیب داده یا خیر» پاسخ داد: متاسفانه نه کمیسیون امور داخلی و نه کمیسیون تخصصی مربوطه و نه حتی خود مجلس تا جایی که اطلاع دارم در این‌باره جلسه‌ای تشکیل نداده و حتی حساسیتی نشان نداده است.

 

نماینده مردم تبریز در خانه ملت توضیح داد: با توجه به اهمیت موضوع و اینکه پیگیری پارازیت یک مطالبه عمومی است، روز یکشنبه آینده در صحن علنی مجلس درباره پارازیت‌های مضر و اثرات مخربش بر بدن انسان به رئیس‌جمهوری تذکر خواهم داد.

 

شهاب‌الدین بی‌مقدار در پایان گفت: از رئیس‌جمهوری درخواست می‌کنم از مسئولان مربوطه و متولیان امر بخواهد که در این رابطه گزارشی به مجلس بدهند تا در جریان آخرین وضعیت پارازیت‌های موجود قرار گیریم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------