آخرین اخبار سیاسی

محمد مهاجری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

محمد مهاجری: آقای حدادعادل! حق‌مان همین است، نوش جان‌مان، نوش جان‌تان

مهاجری در یادداشتی نوشت: سال۸۲ احمدی نژاد آمد، پایش را روی دوش مااصولگراها گذاشت و شهردار شد. قند توی دلمان آب شده بود که چه هلویی رفته توی…

وزیر دفاع: دشمن بداند به زودی مانند عرصه نظامی، یک قدرت اقتصادی خواهیم بود



اخبار,اخبار سیاسی,امیر حاتمی
وزیر دفاع گفت: دشمنان بدانند چند سال آینده با قطع خام فروشی نفت و تحول در حوزه اقتصادی، توطئه های آنان در این جنگ ناخواسته و ظالمانه با شکست مواجه خواهد شد و انشاءالله همانند قدرت دفاعی تبدیل به یک قدرت اقتصادی نیز می شویم.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی کارکنان وزارت دفاع که به مناسبت هفته دفاع مقدس در محل ورزشگاه سازمان صنایع دفاع برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس از مشارکت و حضور صمیمی خانوادگی کارکنان در این همایش قدردانی و تشکر کرد.

 

امیر حاتمی با بیان اینکه خانواده ها به عنوان یک سرمایه معنوی نقش مؤثری در رشد و تعالی کارکنان صنعت دفاعی دارند اظهار داشت: رزمندگان نیروهای مسلح و کارکنان مجموعه صنعت دفاعی پایه های قدرت ساز ایران اسلامی هستند؛  لذا حفظ و انسجام خانواده این عزیزان تأثیر مستقیمی بر روند پیشرفت های دفاعی خواهد گذاشت.

 

وی با بیان اینکه وزارت دفاع پیشرفت های خود را مرهون تجربیات دوران ۸ ساله جنگ تحمیلی است، افزود: بخشی از کارکنان امروز صنعت دفاعی رزمندگانی هستند که با رشادت و دلیر مردی های خود و همچنین کسب تجربه های گران سنگ در آن دوران توانستند عزت، افتخار و سربلندی و سرافرازی را برای امروز ِ ایران اسلامی به ارمغان آورند.

 

وزیر دفاع اتکای به خود و اتکا به ظرفیت های درون را از دستاوردهای دوران دفاع مقدس برشمرد و ادامه داد: محدودیت های سخت دوران جنگ تحمیلی و در ادامه تحریم های همه جانبه نظام استکبار علیه ملت ایران و به خصوص بخش های نظامی، تهدید را برای ما تبدیل به فرصتی مبدل ساخت که بتوانیم با شناخت سرمایه های ارزشمند انسانی خود با حرکت در لبه فناروی، به بالندگی، شکوه و سطح بسیار مطلوبی از پیشرفت های دفاعی دست یابیم.

 

امیر حاتمی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در سایه تدابیر نورانی مقام معظم رهبری با توانمندی نیروهای مسلح و مجموعه صنعت دفاعی نقش مؤثری را امروز در نظام بین الملل ایفا می کند، افزود: دشمنان پس از ناکامی در جنگ سخت و نظامی، امروز در تقابل تمام عیار جنگ اقتصادی با ایران اسلامی هستند؛ اما بدانند تا چند سال آینده با قطع خام فروشی نفت و تحول در حوزه اقتصادی، توطئه های آنان در این جنگ ناخواسته و ظالمانه با شکست مواجه خواهد شد و انشاءالله همانند قدرت نظامی تبدیل به یک قدرت اقتصادی نیز می شویم.

 

وی با بیان اینکه ملت ایران با تأسی از نهضت عاشورا هیچگاه زیر بار ذلت نخواهد رفت خاطرنشان ساخت: دشمنان بدانند ملت بزرگ ایران  مشق مقاومت و ایستادگی و عزت را از حماسه ماندکار کربلا فرا گرفته اند.

 

وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسئولین  وزارت دفاع نقش خطیری در قبال خانواده های کارکنان مجموعه صنعت دفاعی دارند اظهار داشت: دفاع از مرزهای جغرافیایی در کنار دفاع همه جانبه و  حفظ مرزهای ارزشی از جمله خانواده تکمیل خواهد شد؛ لذا همه باید تلاش کنند مجموعه شهرک های سازمانی وزارت دفاع محل شور، نشاط، امید به زندگی و تعالی ارزش ها باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------