آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

با آزادی نازنین زاغری و نرگس محمدی مخالفت شد



اخبار,اخبار سیاسی,مخالفت با آزادی نازنین زاغری و نرگس محمدی
محمود بهزادی راد وکیل مدافع: دادستانی تهران با آزادی مشروط نازنین زاغری تبعه ایرانی- انگلیسی و نرگس محمدی فعال سیاسی، مخالفت کرد.

محمود بهزادی‌راد وکیل مدافع نازنین زاغری و نرگس محمدی با اعلام این خبر به ایرنا گفت که دادستانی همچنین با درخواست اعطای مرخصی موکلانم مخالفت کرده است.

 

این وکیل دادگستری درباره پرونده نرگس محمدی افزود: قرار بود به موکلم مرخصی داده شود و حتی وزارت اطلاعات به عنوان ضابط پرونده موافقت کرده بود اما متاسفانه دادستانی با آن مخالفت کرد.

 

بهزادی‌راد درباره روند درمانی موکلش نیز گفت: خوشبختانه چند وقت قبل دادسرا موافقت کرد و موکلم برای انجام مسائل درمانی و معاینه توسط پزشکان متخصص از زندان خارج شد اما پزشکان گفته بودند باید به صورت مداوم و حداقل هر ۶ ماه یکبار معاینه شود اما اکنون چندین ماه است که معاینه نشده است.

 

وی درباره نازنین زاغری نیز گفت: نازنین زاغری چند مرتبه برای معاینه پیش روانپزشک اعزام شده و او نیز وضعیتی مشابه نرگس محمدی دارد.

 

این وکیل دادگستری اضافه کرد: هم برای نازنین زاغری و هم نرگس محمدی درخواست آزادی مشروط و مرخصی داده بودیم که دادستانی با هر دو مخالفت کرده است در حالی که موکلانم طبق قانون مشمول بهره‌مندی از آزادی مشروط می‌شوند.

 

نرگس محمدی روزنامه نگار و فعال مدنی است که به اتهام تاسیس کمپین لگام (لغو گام به گام اعدام) و چند اتهام دیگر به ۱۰ سال حبس قطعی محکوم شده است.

 

او چهارم مهر ماه سال گذشته به دلیل اطلاع از وضع نامساعد پدرش به مدت سه روز به مرخصی آمد و هشتم مهر به زندان بازگشت.

 

به گفته بهزادی راد، نرگس محمدی ۶ سال و هشت ماه از ۱۰ سال محکومیت خود را گذرانده و مشمول آزادی مشروط است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------