آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

حساب کاربری مشاور روحانی در توئیتر رفع تعلیق شد



اخبار,اخبار سیاسی,حسام‌الدین آشنا
حساب کاربری حسام‌الدین آشنا در شبکه اجتماعی توئیتر به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش ایسنا، شبکه اجتماعی توئیتر صفحه حسام‌الدین آشنا، مشاور ریاست‌جمهوری کشورمان را در این شبکه به حالت تعلیق در آورد.

 

اقدام این شبکه اجتماعی آمریکایی به بستن صفحه آشنا پس از آن صورت گرفت که مشاور روحانی خطاب به مایک پامپئو، وزیر امور خارجه آمریکا توئیتی منتشر کرد و خواهان پایان بخشیدن به ساختارهای نژادپرستانه و طبقاتی در ایالات متحده شد.

 

اخبار,اخبار سیاسی,حسام‌الدین آشنا

 

حساب کاربری مشاور روحانی در توئیتر رفع تعلیق شد

حساب کاربری مشاور حسن روحانی در توئیتر پس از گذشت چندین ساعت از حالت تعلیق خارج شد.

 

ظهر امروز (جمعه) شبکه اجتماعی توئیتر در اقدامی بر خلاف آزادی بیان، حساب کاربری حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهوری را مسدود کرد. توئیتر پس از این اقدام که با واکنش‌ بسیاری از جمله آشنا مواجه شد، حساب کاربری مربوطه را از مسدودی خارج کرد.

 

آشنا در کانال تلگرامی خود با اشاره به تعلیق حساب کاربری‌ وی در شبکه اجتماعی توئیتر نوشته بود: توییتر حساب کاربری بنده را پس از انتشار این پست، تعلیق کرده‌است. این متن از نظر الفاظ و رتوریک مشابه متونی است که خود پامپئو در مورد ایران توئیت می‌کند.

 

اشاره آشنا به توئیتی است که اخیراً منتشر کرده و در آن خطاب به پامپئو نوشته بود: مردم شجاع آمریکا حق دارند علیه وحشتی مداوم که علیه اقلیت‌ها، فقرا و محرومین تحمیل می‌شود، اعتراض کنند. شما باید به ساختارهای نژادپرستانه و طبقاتی در ایالات متحده پایان دهید. به دقت شما را رصد می‌کنیم!

 

به گزارش ایسنا، آشنا ساعتی پیش توئیت دیگری با هشتگ دونالد ترامپ منتشر کرد و نوشت: "وقتی غارت آغاز می‌شود، تیراندازی آغاز می‌شود". این نقل‌قول از جرج والاس، رییس پلیس میامی است که مسئول اعمال جداسازی نژادی در دهه ۶۰ میلادی بود. دونالد ترامپ ذهنیت نژادپرستی سیستماتیک را برگرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------