آخرین اخبار سیاسی

معین‌الدین سعیدی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

مردم می‌پرسند چطور زمانی که مرغ کیلویی ۳۰ هزار تومان بود اعتراض می‌کردید، اما وقتی قیمت آن به ۱۰۰ هزار تومان رسید، خبری از اعتراض نبود؟

معین‌الدین سعیدی، نماینده چابهار می‌گوید: قیمت دلار به نزدیک ۷۰ هزار تومان رسیده است و مردم می‌گویند ما اعتراض و گله می‌کنیم، شما که در…

حسین کروبی: از مقامات شنیده‌ام که شورای عالی امنیت ملی به دنبال رفع حصر است



اخبار,اخبار سیاسی,حسین کروبی

فرزند مهدی کروبی خبر از دیدار دو روز پیش اسماعیل دوستی با مهدی کروبی داد و گفت: من از مقامات شنیده‌ام که شورای عالی امنیت ملی به دنبال حل موضوع و رفع حصر هستند.

به گزارش انتخاب، حسین کروبی با اعلام اینکه روز پنجشبه (۱۳ اردیبهشت ماه ۹۷) اسماعیل دوستی با حجت الاسلام و المسلمین مهدی کروبی دیدار داشته است، اظهار کرد: آقای دوستی حامل پیام خاصی نبود و به دلیل ارتباطی که دارد دنبال این بوده که حاج آقا را ببیند.

 

فرزند مهدی کروبی در مورد تأثیر نامه پدرش بر روند ملاقات های شخصیت های سیاسی و گشایش های پیش آمده، گفت: خود ما هم احتمال می دادیم که فرق کند ولی هیچ تغییری نکرده و هیچ اتفاقی رخ نداد.

 

وی در ارزیابی دیدارهای انجام شده و تأثیر آنها برای گشایش های بیشتر و یا رفع حصر بیان کرد: من از مقامات شنیده ام که شورای عالی امنیت ملی به دنبال حل موضوع و رفع حصر هستند ولی تاکنون اقدامی انجام نداده اند و زمان خاصی برای این موضوع اعلام نکرده اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------