آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

امام جمعه تبریز: امنیت صداوسیما را بیشتر کنیم تا باعث آبروریزی نباشد



امام جمعه تبریز،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
امام جمعه تبریز حمله سایبری گروهک تروریستی منافقین به صداوسیما را تاسف بار و نگران کننده دانسته و بر اهمیت افزایش امنیت این سازمان نیز تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز ضمن تبریک درخشش صداوسیما مرکز آذربایجان‌شرقی در حوزه‌ی فناوری رسانه‌ای با اشاره به حمله سایبری گروهک تروریستی منافقین به صداوسیما اظهار کرد: امیدواریم در تهران و سایر شهرستان‌ها برای افزایش امنیت سازمان صداوسیما تلاش بیشتری داشته باشند تا شاهد اتفاقاتی چون حمله سایبری دیروز منافقین نباشیم.

 

وی ادامه داد: این اقدام واقعا جای تأسف و نگرانی دارد که از مسئولین فنی سازمان صداوسیما در سطح کشور و استان درخواست می‌کنم برای ایجاد امنیت بیشتر در این حوزه تلاش بسیاری داشته باشند تا مایه آبروریزی نباشیم.

 

وی همچنین در بخش دیگر سخنان خود در خصوص بی‌سر و سامانی بازار توزیع کالا افزود: مسئولین دستگاه‌های نظارتی کجا هستید؟ با وجود اینکه در آستانه عید نوروز و ماه رمضان هستیم این بی‌سر و سامانی در بازار و قیمت‌های نجومی نشان از چیست؟ باید به این امور رسیدگی شود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم خاطرنشان کرد: این ملت واقعا مردمان خوبی هستند و هرچه خدمت کنید، باز هم کم است بنابراین از بی‌توجهی دستگاه‌های نظارتی گله‌مندیم و امیدوارم نظارت خود را افزایش دهند.

 

وی در ادامه ضمن عرض تبریک به مناسبت موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در مقابل تیم ملی عراق و راهیابی آن به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یادآور شد: امیدوارم با تدابیری که مسئولان آذربایجان شرقی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارند، مشکلات باشگاه تراکتور تبریز و سایر باشگاه‌های ورزشی به زودی برطرف شود تا ورزشکاران باشگاه تراکتور و هواداران آن با خاطری آسوده در صحنه‌های ورزشی حضور یابند.

 

وی در رابطه با یکی نکته‌های مهم سخنرانی ۱۹ دی رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم نیز اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار اشتباهات محاسباتی آمریکا را مطرح کردند که یکی از آنها راه‌اندازی جنگ تحمیلی و حمایت همه جانبه از صدام در طول هشت سال جنگ تحمیلی به امید براندازی جمهوری اسلامی بود که به جای تضعیف و نابودی نظام که هدف اصلی آنها بود در نهایت این جنگ با تمام خسارات موجب اقتدار و عزت نظام اسلامی شد.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به نزدیکی ایام الله دهه فجر متذکر شد:دهه فجر بهار جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که بر شش محور باور، تشخیص، اراده، اعتماد، امید و آگاهی مردمی حاکم است چراکه در مقابل امکانات و ظرفیت‌های متعدد جبهه خودی، حقانیت مهم‌ترین ابزاری است که اگر به درستی اتفاق بیافتد، دشمن و جنایات آن برای همگان مشخص خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: دشمن و مواجه با آن و شناسایی میدان نبرد، ابزارها، امکانات کشور و ایجاد جبهه حرکتی و الحاق آنها به یکدیگر جزو الزاماتی است که باید روی آن کار کرد چراکه رهبر معظم انقلاب می‌فرماید «باید حقایق را با منطقژ قوی، سخنی متین و عقلانیت کامل همراه با زبان عاطفه، عواطف انسانی و به کارگیری اخلاق منتشر کرد» یعنی هر بیان حقی که همراه با دعوت باشد باید عناصر دعوت در آن رعایت شود.

 

امام جمعه تبریز در حمایت از مردم یمن و محکومیت جنایات عربستان و امارات نیز بیان کرد: در روزهایی اخیر شاهد حملات وحشیانه عربستان سعودی و امارات بودیم که بیش از ۱۰۰ نفر از کودکان، زنان و مردمان غیر نظامی یمن به شهادت رسیده و صدها نفر نیز مجروح شدند.

 

وی افزود: ائتلاف جنایات عربستان سعودی و امارات و محاصره همه جانبه مردم یمن با قطعی اینترنت و اختلال در سیستم اطلاعات این شهر باعث شد تا فریاد مظلومانه آنها به گوش مردم جهان نرسد.

 

وی همچنین گفت: هدف از این اقدامات، انحراف افکار عمومی جهان از شکست‌های پیاپی عربستان و امارات در یمن و تحت فشار قرار دادن انصار الله است؛ رویایی که برای متجاوزان یمن در آینده‌ای نه چندان دور تبدیل به کابوس خواهد شد و آل سعود چاره‌ای جز پذیرش و آتش بس را نداشته و باید خود را برای شکستی بزرگ آماده کند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم در پایان تاکید کرد: مردم آذربایجان و نمازگزاران نماز جمعه تبریز حمایت خود را از مردم مظلوم یمن اعلام کرده و به سعودی و اماراتی‌ها هشدار می‌دهند که اماراتی‌ها نیز بدانند که امارات دیگر امن نخواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------