آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کنایه دولتمردان روحانی به فعال شدن مجدد گشت ارشاد

«گسترش اسلام با زور و شمشیر نیز تا آنجا که من اطلاع دارم، سیره رسول گرامی اسلام و امیر ما علی علیه السلام نبود. در اجرای احکام الهی نیز جز…

رئیسی: تا آماده شدن کالابرگ الکترونیک، مردم کمک معیشتی می‌گیرند



رئیسی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
رئیس‌جمهور گفت: دولت خود را موظف می‌داند با تدابیر مناسب برای تنظیم بازار و نظارت بر آن، مانع برهم خوردن آرامش مردم شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت از اقدامات وزارت بهداشت و درمان در برقراری بیمه همگانی سلامت برای پنج میلیون نفر از هموطنان و اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری قدردانی کرد.

 

وی با قدردانی از تحت پوشش بیمه قرار گرفتن داروهای بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج، از مسئولان خواست که این اقدامات ارزشمند را با تسریع در پرداخت مطالبات بیمه‌ها و بیمارستان‌ها کامل کنند.

 

رئیس‌جمهور با اشاره به گزارش وزیر نفت درباره سفر به ونزوئلا و انعقاد تفاهم‌نامه با این کشور، خاطرنشان کرد: آمریکای لاتین یک ظرفیت خوب برای کشورمان است که نباید در روابط خارجی از آن غفلت شود.

 

آیت‌الله رئیسی ادامه داد: توجه به آفریقا پس از پیروزی انقلاب اسلامی از اولویت‌های سیاست خارجی کشورمان بوده که باید در کنار توجه به تعامل با کشورهای دیگر به آن اهتمام ویژه داشت. توجه وزرا و مسئولان دستگاه‌های اجرایی به کارهای زیربنایی ضرورت دارد و نباید کارهای روزمره موجب غفلت از کارهای اساسی شود.

 

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری ۱۷ میلیارد دلاری پیش‌رانان اقتصادی در پروژه‌های کلان کشور، تاکید کرد: در این حوزه باید در همین یک سال اول کاری دولت گام‌های مؤثری برداشته شود.

 

رئیس‌جمهور از افزایش سرمایه‌گذاری خارجی و بهره‌وری به عنوان الزامات رشد اقتصادی یاد کرد و گفت: تمام وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری به موضوع سرمایه‌گذاری توجه ویژه داشته باشند.

 

آیت‌الله رئیسی با اشاره به برگزاری آزمون سراسری جذب دانشجو و هیئت علمی آموزش و پرورش، تقویت نیروی انسانی در حوزه تعلیم و تربیت را اقدامی زیربنایی و مهم عنوان و اظهار کرد: افراد کارآمد بر مبنای عدالت جذب آموزش و پرورش شوند و گزینش نیروها نباید مبتنی بر سفارش و چانه‌زنی باشد.

 

وی افزایش بی‌دلیل قیمت‌ها و رها شدگی بازار را موجب نگرانی مردم عنوان کرد و گفت: دولت خود را موظف می‌داند با تدابیر مناسب برای تنظیم بازار و نظارت بر آن و همچنین باز کردن گره‌های زندگی مردم به جامعه آرامش ببخشد.

 

رئیس‌جمهور افزود: دولت برای حفظ آرامش بازار و کمک به معیشت مردم تا زمان عرضه کالابرگ الکترونیکی مبالغی را به عنوان کمک هزینه معیشتی پرداخت خواهد کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------