آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مجلس: بازگشت گشت ارشاد کار دولت است؛ وزارت کشور راسا آن را اداره می‌کند

بیگی درباره نقش رئیسی بابت بازگشت گشت ارشاد گفت: آقای رئیس جمهور در چندین صحبت خود گفته‌اند بساط بی حجابی را از کشور جمع می‌کنند. در نشست…

حمله محمود احمدی نژاد به دولت روحانی در پیام نوروزی



احمدی نژاد,اخبار امروز,اخبار جدید
احمدی نژاد در پیام نوروزی خود ادعا کرد سالی که گذشت با فشارهای روحی، سیاسی و امنیتی روبرو بوده است

به گزارش اقتصادنیوز، محمود احمدی نژاد در پیام نوروزی خود گفت:یک بار دیگر، یک زمستان سخت و نفس‌گیر با نفخه حیات‌بخش و دل‌انگیز بهار محو شد و به خاطره‌ها پیوست و بالندگی و حیات، جاودانگی خودش را به رخ عالم کشید.حلول بهار، جشن بزرگ ایرانی و جهانی نوروز را به همه مردم در سرتاسر کره خاکی و به ویژه هموطنان عزیز، صمیمانه تبریک عرض می‌کنم.

 

او افزود:امسال بهار ما رنگ و بوی دیگری دارد، مصادف شده است با میلاد عظیم یگانه منجی و باقیمانده از نسل صالحان و آسمانیان، امام عصر علیه السلام، که همین موضوع، امید و شادی ما را مضاعف کرده است.یک بار دیگر با همه وجود این بهار در بهار را به همه تبریک عرض می‌کنم. 

 

احمدی نژاد مدعی شد:سالی که گذشت سرشار از حوادث گوناگون بود، فشارهای سنگین اقتصادی، سیاسی، روحی و امنیتی، کام بسیاری از مردم، به ویژه ملّت عزیز ایران را تلخ کرد، امّا از هر رنج و تلخی و سختی باید درسی برای آینده فرا بگیریم.

 

به گفته وی در نقطه مقابل دستاورد بزرگی نصیب ملّت‌ها و ملّت ایران شد، ارتقاء بی‌سابقه آگاهی عمومی و رسیدن به وحدت نظر درباره علل و عوامل پیدا شدن شرایط موجود و همچنین راه‌های اصلاح این وضع، به نظرم این دستاورد یک دستاورد تاریخی و کم‌نظیر و ان‌شاءالله منشاء و مبداء تحوّلات بزرگ به نفع ملّت‌ها و ملّت ایران خواهد بود.

 

او گفت:همه ساله رسم این است که مدیران عملکرد خود را ارزیابی می‌کنند و به طور طبیعی بالاترین نمره را به خودشان می‌دهند، امّا ارزیابی حقیقی پیش مردم است، که هر انسان منصف و عقل بیداری، با یک مختصر قدم زدن در کوچه و خیابان می‌تواند به آسانی نظر مردم و ارزیابی آنها را دریافت بکند. امروز جامعه بشری به سرعت دارد به یک باور واحد می‌رسد که تنها راه حل مشکلات و تحقّق آرزوها مسیر ارزش‌های الهی و انسانی است، مسیر توحید، آزادی، عدالت، برادری، همکاری و مشارکت همگانی.

 

احمدی نژاد با اشاره به اینکه همه دارند به این حقیقت می‌رسند که ایمان به انسان و انسانیت و احترام به او و ارزش‌های مشترک فطری تنها راه حل است افزود:همه دارند به این باور می‌رسند که تنها راه نجات ساختن و تجلّی انسان جهانی و برپایی جهان انسانی در سایه‌سار بلند انسان کامل حضرت مهدی عجّل الله تعالی فرجه الشریف است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------