آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

امروز؛ اولین جلسه دادگاه نماینده خبرساز ماجرای شاسی‌بلندها / علیرضابیگی: وزیر سابق صمت به اتهام نشر اکاذیب از من شکایت کرده



احمد علیرضا بیگی ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی
احمد علیرضا بیگی، نماینده مجلس شورای اسلامی در رابطه با افشاگری در مورد پرونده «واگذاری خودروهای شاسی بلند» امروز هشتم خرداد در دادگاه حاضر می‌شود.  

به گزارش انتخاب ، او در توییتی نوشته است که امروز ساعت دوازده «در اولین جلسه دادگاه رسیدگی به شکایت وزیر سابق صمت که دایر بر نشر اکاذیب مطرح گردیده، در شعبه ۱۰۵۷ کارکنان دولت حاضر خواهد شد.»

 

احمد علیرضابیگی همان نماینده‌ای است که اعلام کرده بود در جریان بازپس گیری استیضاح فاطمی امین، وزیر سابق صمت ۷۰ تا ۷۵ خودروی شاسی بلند بین نمایندگان توزیع شده است.

 

علیرضابیگی روز گذشته هم از اینکه اجازه نطق در مجلس به او داده نمی شود خبر داده بود.

 

او گفته بود:  میکروفن من بسته شده و اجازه نطق به من داده نمی شود. در این شرایط انتظار داریم که مجلس و هیات رئیسه در دفاع از حقوق نماینده ملت ایران ورود پیدا کند.

 

او افزود: اگر ملاحظاتی دارند نشان می‌دهد که آنها نمی‌توانند در جایگاه هیات رئیسه قرار بگیرند. هیچ قانونی به هیچ کس این اجازه را نداده که میکروفون نماینده مجلس بسته شود و از نطق او ممانعت شود.

 

علیرضابیگی گفت: بر اساس ماده ۷۵ آیین نامه داخلی مجلس وقتی موضوعاتی علیه هر فردی در مجلس بیان می شود آن فرد اجازه دارد که در دفاع از خود صحبت کند، اما این اجازه به من داده نمی‌شود.

 

او ادامه داد: تاکنون دو بار درخواست تذکر ماده ۷۵ داشتم، اما با آن مخالفت شد و این موضوع نشان می دهد که یک قدرت واحده ای بنا دارد مانع ایفای نقش نمایندگی ملت ایران در مجلس شورای اسلامی شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------