آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

خانی: قیمت دلار و سکه صعودی است؛ وزیر اقتصاد چه می‌کند؟



 قیمت دلار و سکه,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت تسهیلات در سیستم بانکی قفل شده و قیمت دلار و سکه نیز روند صعودی را طی می کند، حال سوال این است که وزیر اقتصاد در این شرایط چه می کند؟ 

به گزارش ایسنا، علی اصغر خانی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس، خطاب به وزیر اقتصاد بیان کرد: امروز بحث ارز در کشور مشکلات زیادی را ایجاد کرده است و دلار از مرز ۳۷ هزار تومان گذشته و سکه نیز از مرز ۱۷ میلیون تومان عبور کرده است. وزیر اقتصاد در این شرایط چه کاری انجام می دهد؟ متاسفانه برخی تصور می کنند وزارتخانه را باید مثل خانه خود اداره کنند.

 

وی در ادامه اظهار کرد: اکنون در سیستم بانکی تبصره ۱۶ و ۱۸ قفل شده و بانک ها در سطح کشور هیچ همکاری در حوزه عمرانی، اقتصاد و تولید ندارند. در راس بانک ها وزارت اقتصاد قرار دارد.

 

نماینده مردم شاهرود در مجلس خطاب به خاندوزی تصریح کرد: هرگاه مصاحبه می کنید آن مسئله، مشکل دار می شود. در تلویزیون  نیز حرف هایی می زنید که در کف جامعه برعکس آن رخ می دهد لذا خیلی از مشکلات بانک ها به شما بازمی گردد. شما باید جلوی برخوردهای سلیقه ای و دلالی بانک ها را بگیرید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------