آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هزینه میلیاردی برای «استقبال پرشور» از ابراهیم رئیسی در قم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان قم ضمن اعلام همزمانی سفر رئیسی با آغاز دهه کرامت، خواستار اطلاع رسانی و هماهنگی برای استقبال پرشور از رئیس…

جعفرزاده ایمن‌آبادی: قوه مجریه و وزارتخانه‌های دولت تقریبا تعطیل هستند/ انگار مملکت گل و بلبل است و ما کماکان نفت می‌فروشیم و مالیات می‌گیریم



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,جعفرزاده ایمن‌آبادی
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر ما گزینه‌ای جز مقاومت نداریم و هزینه مقاومت برای ما کمتر از التماس خاضعانه است. 

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: قوه مجریه و وزارتخانه‌های دولت تقریبا تعطیل هستند و هیچ برنامه‌ای برای آینده کشور ندارند. انگار مملکت گل و بلبل است و ما کماکان نفت می‌فروشیم و مالیات می‌گیریم.

 

وی اضافه کرد: ما انتظار داریم وزارتخانه‌ها خودشان را برای بدترین حالت‌ها آماده کنند. من به جز یک بار که سازمان برنامه سه سناریوی خوش‌بینانه، متوسط و بدبینانه ارائه کرد از هیچ وزارتخانه و سازمان دیگری برنامه‌ای برای بدترین حالت ندیدم و این خودش یک نقص بزرگ است.

 

نماینده مردم رشت در مجلس اضافه کرد: اینکه ما فقط بگوییم مردم باید کمک کنند تا از شرایط بحرانی بیرون بیاییم، برای مردم جای سوال باقی می‌گذارد که پس مسئولین چه می‌کنند. امروز هیچ بانک و وزارتخانه‌ای برنامه ندارد و تصور می‌کنند کار با ان‌شاءالله و ماشاءالله جلو می‌رود اما ترامپ آرمان‌ها، اهداف و خون‌های چهل ساله ما را هدف قرار گرفته لذا نمی‌توانیم با او کنار بیاییم.

 

جعفرزاده در پایان گفت: ما هیچ گزینه‌ای به جز مقاومت نداریم البته مقاومت برای ما هزینه دارد اما هزینه آن کمتر از التماس خاضعانه است این در شرایطی است که دولت فاقد برنامه است و این ما را دچار مشکل می‌کند.

 

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------