آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

روایت بلومبرگ از جزییات حمله اسرائیل به ایران

خبرگزاری بلومبرگ گزارش می‌دهد که مقام‌های اسرائیلی روز پنجشنبه به آمریکا خبر داده بودند که ظرف ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت آینده دست به «اقدام…

مجلسی: تشدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران از مهم‌ترین و تلخ‌ترین اتفاقات 2019 بود



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,فریدون مجلسی
یک کارشناس مسائل بین الملل تاکید کرد: یکی از مهم ترین و در عین حال تلخ ترین اتفاق ها در سال ۲۰۱۹ تشدید تحریم های آمریکا علیه ایران بود.

فریدون مجلسی، در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه در سال ۲۰۱۹ اتفاقات متعددی در عرصه جهانی از نظر سیاسی، اقتصادی، امنیتی و... رخ داد، اظهار کرد: یکی از مهمترین اتفاق ها در این سال که به طور مستقیم بر روی زندگی بخش وسیعی از مردم ایران تاثیر داشت، تشدید تحریم‌های آمریکا علیه تهران بود.

 

این کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه این تحریم ها تاثیرات مستقیم بر روی همه اقشار جامعه ایران به ویژه طبقه پایین جامعه داشته است، ادامه داد: فارغ از اینکه در گسترش اعتراضات آبان ماه عوامل خارجی دست داشته یا نداشته‌اند باید گفت تحریم‌های آمریکا ناامیدی و فقر را در جامعه ایران افزایش داد و این خود یکی از عوامل زمینه‌ساز اعتراضات آبان‌ماه بود.

 

وی با بیان اینکه در سال 2019 تاثیر منفی تحریم‌ها بر روی زندگی مردم ایران خود را پیش از گذشته نشان داد، خاطرنشان کرد: این موضوع در عین حال از بدترین اتفاقات در سال ۲۰۱۹ بود.

 

مجلسی خاطرنشان کرد: احتمالا مجموعه این تحولات آثار و نتایج خود را در انتخابات مجلس پیش رو نشان خواهد داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------